actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > EUROPA > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 26th May 2015, 14:24
Lore.P*eters Lore.P*eters is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2014
Locatie: Geel
Posts: 138
Nederlander opgepakt met 1.950 kilo coke

De Spaanse marine heeft op de Atlantische Oceaan haar grootste drugsvangst in jaren gedaan en daar een Nederlander voor opgepakt. Het vissersschip Walrus bleek 1.950 kilo cocaïne te vervoeren, melden Spaanse media.

De autoriteiten deden hun inval op het schip toen dat maandag op weg was van de Canarische Eilanden naar het Spaanse vasteland. Over de opgepakte Nederlandse kapitein is alleen bekendgemaakt dat hij woont aan de Costa del Sol in Zuidoost-Spanje en al langer werd verdacht van drugshandel. Ook drie Kaapverdiërs die aan boord waren, zijn gearresteerd.

De verdachten en het vissersschip zijn naar Las Palmas op het eiland Gran Canaria gebracht.

Bron: De Standaard, 26/05/2015 http://www.standaard.be/cnt/dmf20150526_01698354

Mening: Toen ik dit cijfers zag, kon ik mijn ogen niet geloven. Je kan het je amper voorstellen hoeveel 1.950 kilo is en dan is dit nog drugs. Onbegrijpelijk hoe deze mensen zoveel kilo's in handen krijgen en het dan nog durven te vervoeren. Je weet op voorhand al wel dat je sowieso gepakt zult worden, terwijl er waarschijnlijk ook nog veel zijn die hiermee wegkomen. Ik vind dat er op zoiets zware straffen moeten staan. Als je een kleine hoeveelheid bij je hebt, kan er al een flinke boete opstaan. Wat zal de straf voor deze meneer wel niet zijn? Een levenslange celstraf vermoed ik. Wat ook terecht is. Ze gaan het verkopen en proberen andere mensen aan te zetten om drugs te gebruiken, kan niet! Ze moeten drugs over de hele wereld afschaffen en het zelfs niet meer laten maken, zo kan niemand er nog mee in contact komen.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 08:14.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.