actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > MILIEU / GEZONDHEID / MENSENRECHTEN > Voedsel/Voeding
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 30th October 2016, 13:39
Keersmaekers Rik Keersmaekers Rik is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2016
Locatie: Retie
Posts: 13
Amerikaanse komt klem te zitten in enorme pompoen

De Amerikaanse Rachel Ralphs dacht deze week een briljante ingeving te hebben toen ze met haar moeder, broertjes en zusje pompoenen aan het uitsnijden was. Wat als ze haar hoofd in het reusachtige gevaarte zou steken? Ze wist echter nog niet dat ze er niet zo makkelijk meer uit zou komen.

"Is hij niet schattig? Ik kan mijn hoofd erin steken!", begint Rachel nog enthousiast aan het begin van de door haar moeder Kristy gemaakte video. Vervolgens voegt ze de daad bij het woord en inderdaad: het past.

Hysterisch

De euforie is echter van korte duur, want al snel blijkt dat Rachel niet meer uit de pompoen kan komen. Terwijl een van haar broertjes vrolijk liedjes blijft zingen, wordt Rachel steeds wanhopiger. Uiteindelijk begint ze hysterisch te schreeuwen.

Wanneer de vader zich uiteindelijk bij zijn gezin voegt, zegt hij dat het waarschijnlijk het handigst is om even met de brandweer te bellen. Dat blijkt uiteindelijk niet nodig: met wat hulp van haar vader komt Rachel uiteindelijk weer los. "Ik dacht dat het grappig was", reageert ze achteraf. "Dat was het ook", besluiten haar beide ouders.

Mijn mening: Ik vind het filmpje niet zo heel grappig maar toch doet het me glimlachen. Het is natuurlijk niet het slimste plan dat het meisje ooit al gehad heeft. Zelf zou ik het ook wel eens doen want echt vast zitten kan niet gebeuren denk ik. Lijkt me wel iets om eens zelf te proberen.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 10:27.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.