actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 12th May 2010, 21:37
Sharon van Ballaer
Gast
 
Posts: n/a
Vrijspraak voor vrouw die met 4,2 promille op E19 reed

Vrijspraak voor vrouw die met 4,2 promille op E19 reed

De politierechter in Nijvel heeft een vrouw vrijgesproken die in juni vorig jaar met 4,2 promille in haar bloed van de E19 in Nijvel werd gehaald. Dat schrijft De Morgen woensdag.

De rechter baseerde zich voor zijn vonnis op de vaststellingen van de verbaliserende agenten en een dokter. Die omschreven het gedrag van de vrouw als "normaal".

De rechter oordeelde dat het twijfelachtig was dat de vrouw zo zwaar dronken was. "Volgens de medische wetenschap had ze dan in een coma moeten zijn", stelde de rechter.

De 45-jarige vrouw uit Seneffe zei tijdens de controle dat ze zich niet lekker voelde, maar had naar eigen zeggen die dag niet gedronken. Ze had wel een tiental likeurpralines gegeten. (mvl)
12/05/10 06u50

bron: www.hln.be

Mijn mening:
Ik vind dat de rechter correct gehandeld heeft. Ik ben het eens met alles dat in het artikel staat,maar ik wil hier nog iets aan toevoegen. Volgens mij heb ik ook eens gelezen dat je lichaam zelf ook een bepaalde stof kan aanmaken waardoor je positief zou testen bij een alcoholcontrole. Of dit in zulke mate mogelijk is weet ik echter niet. Ik zal het nog eens een keertje opzoeken!
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 14:30.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.