actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 8th November 2007, 13:46
Sepp's Avatar
Sepp Sepp is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2006
Locatie: Leuven
Posts: 37
Amerika doet het weer, dessert van 25.000 euro!

Ik was daarnet gezellig in mijn zetel aan het eten, toen het nieuws afsloot met een interessant weetje over grootmacht Amerika! Ze hebben het weer voor elkaar gekregen, het totale onnut gecombineerd met geld, ze hebben namelijk een dessert ontworpen ter waarde van jawel, 25.000 euro (1.008.498 BEF)!! Om even een beschrijving ervan te geven (want een afbeelding kon ik nog niet vinden), het dessert bestaat uit 15 verschillende soorten cacao, overstrooid met 23-karaats goud (want volgens de trotse Amerikaan was dit bladgoud lichtverteerbaar!), enz...
Celebrities die al geproefd hebben zeggen dat het zou smaken naar bevroren warme chocolademelk (Frozen Hot Chocolate )...
Vind de wereld, en zelfs die omhoogge..heten Amerikaan dit nog normaal? Als er zoveel voedselproblemen zijn in de wereld, van even te koop te lopen met dit toch wel belachelijk dessert. Geef mij maar een hoorntje met 2 bollen vanille, en een bol chocolade van de plaatselijke ijshoeve, waar ik dan 1,5 euro voor betaal!!
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 14:46.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.