actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > NASLAG > Focus op... > U.S.A.
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 30th October 2008, 15:06
Barst's Avatar
Barst Barst is offline
Administrator
 
Geregistreerd op: Jun 2004
Locatie: L'burg
Posts: 16,562
Talking Help, onze nieuwe vrienden zijn pro McCain

Help, onze nieuwe vrienden zijn pro McCain


Slecht nieuws, mensen: het paar dat wij hier in Johnson City sinds kort als vrienden hebben en dat over een paar weken de oceaan overvliegt om eens een concert van mij in mijn land van oorsprong te kunnen bijwonen (en misschien ook wel een beetje om Europa te zien), is pro McCain! Hoe is dat kunnen gebeuren? En dat is nog niet alles. Ze zijn ook niet totaal gedegouteerd door die rechtse trut van een Sarah Palin, de grootste 'Jesus freak' die er in dit politieke landschap rondloopt. Bij het vernemen en verwerken van deze verontrustende informatie, presenteerden zich in mijn gedachten snel vier opties.



Een eerste mogelijkheid is het onderwerp volledig vermijden en doen alsof er helemaal geen presidentsverkiezingen te gebeuren staan. Als 4 november toch ter sprake komt, excuseer ik mij nonchalant van de tafel om naar het toilet te gaan en blijf ik daar lang genoeg rondhangen tot het gesprek naar een lichter en minder controversieel onderwerp is overgeschakeld.

Ten tweede zou ik onze vriendschap abrupt kunnen beëindigen en mijn vriendin met de ondankbare taak kunnen opzadelen om toch nog een vlucht te delen met mensen met wie we niet meer spreken.

Ten derde zou ik ze de komende week kunnen bombarderen met informatie en ze wanhopig van mijn gelijk kunnen proberen te overtuigen. Zij die mij een beetje beter kennen, weten dat dit mijn favoriete optie is.

Ten vierde zou ik de wereld kunnen proberen vanuit hun ogen te bekijken en ergens diep in mij op zoek gaan naar begrip voor hun visie. Zij die mij een beetje beter kennen, weten dat dit onbegonnen werk is. Maar omdat optie één tot drie niet echt haalbaar zijn, zal ik me toch eens flink moeten maken. Of tenminste doen alsof, daar kom ik de week wel mee door.

De Vlaamse zangeres Sarah Bettens, die al jaren in de Amerikaanse staat Tennessee woont, tekent voor De Standaard impressies op over de presidentsverkiezingen in de VS.


DS, 30-10-2008
__________________
"Never argue with an idiot, they'll just bring you
down to their level and beat you with experience." (c)TB
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 06:09.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.