actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 10th December 2014, 13:52
JASPER.W*LLEMSENS JASPER.W*LLEMSENS is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2014
Locatie: Beerse
Posts: 20
Man die peuter aanviel met schroevendraaier: "Iemand moest boeten"

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnen...st-boeten.dhtml


De man die eergisteren in een Antwerpse supermarkt een *peuter aanviel met een *schroevendraaier, is autistisch en werd eerder geïnterneerd. Nu stond Jean K. (52) onder toezicht van een psychiater. "Hoe kan zo iemand vrij rondlopen?"

Hij had een klein kind uitgekozen als slachtoffer, omdat hij ervan uitging dat hij zo iemand wel de baas kon.
Het Bijzonder Bijstandsteam van de Antwerpse politie heeft de man gisterochtend opgepakt in Deurne, waar hij in een flatje woont. Tijdens zijn verhoor bekende Jean K. dat hij een dag eerder in de Delhaize aan de Ter Heydelaan een kleutertje van 1,5 jaar met een schroevendraaier in het oog gestoken had. Vervolgens was de man gewoon weggestapt. Bewakingscamera's hadden hem echter gefilmd. Dát - samen met zijn inter*neringsverleden - bracht de speurders tot bij K.

"Over het verhoor kan ik niets zeggen, *behalve dat mijn cliënt een *verklaring heeft afgelegd en morgen (vandaag, red.) voor de onderzoeksrechter moet verschijnen", zegt advocaat Bart Vosters. Bronnen dicht bij het onderzoek melden dat K. verklaarde dat "zijn vat vol was" en dat *"iemand moest boeten". De geesteszieke man is daarop *bewust met een schroevendraaier op zak richting Delhaize vertrokken. Hij had een klein kind uitgekozen als slachtoffer, omdat hij ervan uitging dat hij zo iemand wel de baas kon.


Eigen mening:

Ik vind dit absoluut verschrikkelijk wat had het kleine meisje deze man nu aangedaan. En wat voor een onzinnige uitleg, mijn vat is vol en iemand moest boeten dat is gewoonweg absurd. Dat zo iemand vrij rondliep dat snap ik al helemaal niet. Deze man moeten ze levenslang opsluiten want als je 1 keer zoiets doet kan je dat ook 2 keer.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 04:36.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.