actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 8th December 2014, 20:59
mathias.s*erkens mathias.s*erkens is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2014
Locatie: Beerse
Posts: 40
Man steekt peuter met schroevendraaier in Delhaize

Een onbekende man heeft een peutertje van anderhalf jaar aangevallen met een schroevendraaier in de Delhaize in Deurne. Het kind raakte gewond boven zijn oog. Volgens het parket gaat het niet om een ongeval, maar wel degelijk om een bewuste aanval, al hebben ze er geen idee van wat de dader bezield mag hebben. De man is ook nog spoorloos.

Kort na de feiten was het onduidelijk of het om een ongeluk of kwaad opzet ging. Het parket bevestigt nu wel degelijk dat het om een aanval gaat en onderzoekt de zaak, weet VTM-nieuws.

Bron: Het Laatste Nieuws http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnen...-Delhaize.dhtml

Mening:
Ik vind het schandalig een weerloos kind aanvallen dat niemand kwaad heeft gedaan. Ik snap zelfs niet dat die man is kunnen ontsnappen, als bijstander zou je er toch gewoon moeten achteraan lopen. Van mij mag deze man levenslang krijgen,maar ja het zal waarschijnlijk nog wel even duren voor ze de dader gevat zullen hebben.
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 8th December 2014, 22:15
Sofie.DeWolf Sofie.DeWolf is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2011
Locatie: Nijlen
Posts: 1,020
Man steekt peuter met schroevendraaier

De reactie van Mathias kan ik wel begrijpen, maar ik vind het artikel persoonlijk te kort om conclusies te trekken. Je weet enkel wat er gebeurt is, maar niet hoe en waarom. Ik keur het zeker niet goed wat er gebeurd is, ik vind het heel erg voor het jongetje en het had niet mogen gebeuren. Toch vind ik dat er eerst onderzoek gedaan moet worden naar de oorzaak van het gedrag van de man. Misschien was de man een psychiatrische patiënt? Misschien deed het kind de man aan iemand denken waar hij erg boos op was? Misschien kon de man niet om met het gedrag van het kind? Niet iedereen is even stabiel. Net zoals Mathias ben ik wel van mening dat de man gestraft moet worden. Het kan niet dat je zomaar uit het niets iemand aanvalt, zeker als het om een kind gaat omdat een kind zich niet kan verweren. Toch vind ik dat we de zwaarte van de straf moeten laten afhangen van de geestelijke gezondheid van de man en de situatie waarin hij die dag verkeerde.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 03:42.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.