actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > MILIEU / GEZONDHEID / MENSENRECHTEN > Gezondheid
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

 
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #2  
Oud 6th December 2017, 14:38
Floor.C*oonen Floor.C*oonen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2015
Locatie: Heist-op-den-Berg
Posts: 75
Het is gewoon niet mogelijk om zoveel éénpersoonskamers te voorzien. Moest hiervoor geen extra toeslag worden aangerekend, zou iedereen wel voor zo'n kamer kiezen. Natuurlijk zijn deze kamer meer comfortabel dan anderen.
Daarnaast mogen we niet vergeten dat we algemeen een erg knap systeem hebben op dat vlak. Als je plots ernstig ziek valt, wil dit niet meteen zeggen dat je je verdere leven in armoede zal moeten doormaken.
Daarnaast voel je het gebrek aan bedden in het ziekenhuis nu al erg stevig. Voor iemand die een kijkoperatie onderging, zal men slechts één of twee nachten een bed voorzien. Het lijkt me heel wat puzzelwerk om ervoor te zorgen dat alle patiënten hun plaats hebben. Al bij al vind ik dat er weinig fout loopt in deze grote organisatie. Als men meer eenpersoonskamers gaat bijmaken i.p.v. vierpersoonskamers zou dit nog geen oplossing bieden voor het plaatsgebrek.
De extra toeslag voor de eenpersoonskamer vind ik dus zeker niet ongepast.
Met citaat antwoorden
 


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 23:55.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.