actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Mobiliteit
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 6th December 2013, 10:17
Shana De Laet Shana De Laet is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2013
Locatie: Lichtaart
Posts: 26
De Lijn lanceert nieuwe spot met stressmannetje

Met de eindejaarsinkopen in aantocht lanceert De Lijn haar nieuwe tv-spot met het stressmannetje. Het populaire poppetje vertolkt opnieuw de innerlijke stress van een autochauffeur in de stad.
In de spot trekt het stressmannetje met de wagen de stad in voor eindejaarsinkopen, met de nodige frustraties tot gevolg.

De Liin wil met het spotje bus en tram als interessant alternatief aanprijzen voor de eindejaarsinkopen. ‘Te vaak zien de Vlamingen nog de auto als centraal vervoermiddel, maar bus en tram zijn een interessant alternatief voor het stresserende autoverkeer. Heel wat Vlaamse steden hebben een fijnmazig net van bussen en trams. Mensen die toch de auto willen nemen, kunnen die parkeren op grote parkings aan de stadsrand. Daar kunnen ze overstappen op bus of tram’, aldus De Lijn in een persbericht.

Een overzicht van alle Vlaamse randparkings staat op www.mijnlijn.be .

Het stressmannetje is vrijdag al online te bekijken via het Youtube-kanaal van De Lijn en zal vanaf 9 december te zien zijn op de Vlaamse televisiezenders.

Bron: Het Nieuwsblad (http://www.nieuwsblad.be/article/de...131206_00874112), 6/12/13

Eigen mening: Ik vind het openbaar vervoer een goed initiatief wanneer je zelf niet met de auto moet of kan rijden. Toch neem ik zelf veel vaker de auto doordat je dan niet steeds je klok in het oog moet houden. Wanneer ik zelf nog geen auto had en steeds het openbaar vervoer nam, was ik harder gestrest dan nu. Je kwam vaak te laat doordat er vertragingen waren. De bussen of trams zaten soms zo vol dat je er nog maar amper bij kon. De bus stopte niet dicht bij de plaats waar je moest zijn en dan moest je door regen en sneeuw hierdoor stappen. Wanneer ik naar grotere steden ga, zoals Antwerpen of Gent, neem ik wel steeds het openbaar vervoer. Daar zijn de uren veel stipter, daar heb je meerdere haltes, ... .
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 22:36.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.