actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 20th November 2012, 12:34
I*ngborg.keynen I*ngborg.keynen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2012
Locatie: Zandhoven
Posts: 133
Kleuters in bikini vervangen babes op autosalon

Kleuters in bikini vervangen babes op autosalon
In China is heel wat ophef ontstaan rond het Chutian Automobile Culture Festival. Tijdens de autoshows in China namen 5-jarige meisjes in bikini namelijk uitdagende poses aan om de verschillende wagens aan te prijzen.

Tijdens het Chutian Automobile Culture Festival in Wuhan werden enkele autobabes vervangen door 5-jarige meisjes in bikini. De schaarsgeklede kleuters poseerden bij de glimmende bolides en moesten de bezoekers zo overtuigen om de wagens te kopen.

De organisator van het evenement, Zhang Ping, verdedigt haar standpunt in de Engelstalige krant China Daily. Volgens haar werden de jonge meisjes niet ingezet om er geld uit te slaan. Integendeel, haar doel was om de kleuters meer zelfvertrouwen te geven.

‘Als je woorden als ‘kinderen' en ‘bikini' intikt op de zoekmachine Google, vind je tienduizenden websites over bikiniwedstrijden voor kinderen,' aldus Ping. ‘Kinderen dragen bikini's en andere dingen die ze leuk vinden en dat is heel natuurlijk.' Ping beëindigt haar pleidooi door te zeggen dat er maar twee 5-jarige meisjes bikini's droegen en dat hun ouders daar de toestemming voor hadden gegeven.

http://www.standaard.be/artikel/det...121120_00374792 (geraadpleegd op 20 november 2012)

Welke met zijn twee voeten op de grond staande ouder, gaat over tot het nemen van deze beslissing? Het is al verschrikkelijk dat je je kleuter van vijf jaar laat meedoen aan schoonheidswedstrijden, maar het is nog verschrikkelijker als je de autobabes gaat vervangen door deze kleuters. Je laat kleuters sexy poses aannemen in bikini voor het oog van miljoenen mensen alleen maar voor auto’s te verkopen en dan ga je er de verklaring aan geven dat ze meer zelfvertrouwen krijgen? Dit is echt verkeerd. Kleuters horen niet op schoonheidswedstrijden en horen al helemaal niet sexy autobabes te vervangen. Kleuters horen te spelen in de tuin en te ravotten. De stress die deze kleuters meedragen en de druk van de ouders en de buitenwereld die ze voelen zal ze ooit teveel worden en zeker voor een kleuter van vijf jaar. Laat kinderen kinderen zijn voor zolang het kan.
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 20th November 2012, 15:18
Jolien.Cop Jolien.Cop is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2010
Locatie: Beerse
Posts: 107
Na het lezen van dit artikel ben ik helemaal akkoord met de mening van I*ngborg. Wie laat er nu zijn/haar kind meedoen in een bikini-show met als doel mensen aan te moedigen een auto te kopen. Ik heb al verschillende artikels gelezen en hieruit blijkt dat dealers op een auto-beurs mooie dames naast de auto's te zetten om meer te verkopen. Ze hopen dat (voornamelijk) mannen onder de indruk zijn van de dame die naast de auto staat en op deze manier de auto ook sneller zullen kopen. Ook al is dit misleidend, ik kan mij hierin nog vinden. Het feit dat ze hiervoor kinderen 'gebruiken' vind ik een stap te ver. Wat is hun doel? Ik twijfel of dat de organisator wel degelijk deze keuze heeft gemaakt om het zelfvertrouwen van de kinderen een boost te geven. Er zijn andere manier om dit zelfvertrouwen op te krikken...
Met citaat antwoorden
  #3  
Oud 20th November 2012, 22:55
Yana Daems Yana Daems is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2010
Locatie: Westerlo
Posts: 94
Kleuters in bikini vervangen babes op autosalon

Ik snap niet wie zo’n dingen bedenkt. Net zoals Jolien, begrijp ik dat wanneer je een mooie dame naast een auto zet, mannen meer interesse zullen tonen. Kleuters in bikini laten poseren gaat er echter over. Een kind heeft iets onschuldigs en speels over zich, dingen die ik niet direct aan auto’s kan linken. Ik vind het een walgelijk idee om een kleuter sexy poses te zien maken. Als iemand dan toch kleine meisjes in het autosalon wil zetten, zorg dan dat ze fatsoenlijke kledij dragen. Ik begrijp trouwens niet hoe deze actie de kinderen hun zelfvertrouwen kan vergroten? Het zelfvertrouwen van een kind kan je stimuleren door zijn karakter en gedragingen te belonen en te appreciëren, niet door het in een bikini te laten poseren.
In het autosalon gebruiken ze waarschijnlijk heel wat trucjes om auto’s te verkopen, maar verkooptechnieken zoals deze vind ik echt niet kunnen.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 13:03.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.