actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 31st December 2008, 10:14
Kim Geerts Kim Geerts is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2007
Locatie: Laakdal
Posts: 170
Lokale politie ziet af van alcoholcontroles op oudjaar

Ik wil toch even mijn zeg doen over dit artikel.
Ik vind nog steeds dat je niet moet drinken als je rijdt, of er nu alcoholcontroles zijn of niet. Dat is gewoon verantwoordelijk zijn voor de anderen.

Ik vind het ook zever dat er tegenwoordig zo’n diensten bestaan die je via sms op de hoogte houden waar er alcoholcontroles zijn. Het is misshcien voor de politie moeilijk om zoiets te controleren, maar dan hebben alcoholcontroles toch geen nut meer.

Volgens mij is de echte reden dat de politie geen geld krijgt voor de overuren en niet het te weinig aan manschappen.
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 31st December 2008, 10:29
Inne.Vets Inne.Vets is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2008
Locatie: tielen
Posts: 103
Ik vind het ook goed dat er alcoholcontroles zijn. Maar ze voeren die wel niet corect uit. Mijn neef, een vriend en ik zijn al enkele keren tegengehouden dan vragen ze of we iets van alcoholische dranken genuttigd hebben, moeten we ons rijbewijs laten zien en het is in orde als je nee gezegd hebt. Ze zeggen er nog bij veilig thuis. Geen van ons heeft ooit moeten blazen.
En toch als er z'n controle is laten wij dat altijd weten aan de mensen waar wij mee uitgaan. Als er dan toch prongeluk iemand iets te veel op heeft rijdt die binnendoor (zij kennen hun weg daar goed). En anders weten ze tenminste dat ze er staan.
Ik vind het logisch dat men zoiets doet voor je vrienden. Maar als ik bob ben drink ik er max één en normaal zelfs geen.
Met citaat antwoorden
  #3  
Oud 31st December 2008, 14:01
jasper.meeussen jasper.meeussen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2008
Locatie: Massenhoven
Posts: 56
Ik ben akkoord met Kim. Alcoholcontroles zijn er om mensen te straffen die zich niet aan de regels houden. MAAR je moet in eerste plaats niet drinken omwille van het feit dat je jezelf, en vooral anderen, hiermee in gevaar brengt. Wie wil uitgaan en drinken moet maar zorgen dat hij op een veilige manier thuisgeraakt. Ik zal straks ook een tijd in de koud moeten wachten op een propvolle 'feestbus', dat hoort er nu gewoon bij...
Met citaat antwoorden
  #4  
Oud 31st December 2008, 14:08
Maartenc Maartenc is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2008
Locatie: Herselt
Posts: 127
Alcoholcontroles mogen er van mij part in elke straat zijn. Ik vind deze absoluut niet storend. Ik irriteer me zelfs aan mensen die ik over de weg zie slingeren dus ik vind dat deze zeker gevat moeten worden.
Met citaat antwoorden
  #5  
Oud 31st December 2008, 17:32
valerie caers valerie caers is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2008
Locatie: mol
Posts: 71
Ik vind het spijtig dat men geen controles kan organiseren op oudjaarsavond wegens een te klein budget. Ik hoop dat de mensen verantwoordelijk genoeg gaan zijn om toch niet te drinken en te rijden. Neem de bus, de fiets of een taxi maar breng anderen niet in gevaar!
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 06:24.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.