actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Politiek
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 24th October 2016, 07:49
Dorien.V*nloo Dorien.V*nloo is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2016
Locatie: Hallaar
Posts: 50
Campagnedirectrice Trump erkent achterstand op Clinton

Campagnedirectrice Trump erkent achterstand op Clinton

Kellyanne Conway, de campagnedirectrice van de Republikeinse presidentskandidaat Donald Trump, heeft zondag op televisiezender NBC toegegeven dat Hillary Clinton de favoriete is voor de presidentsverkiezingen. “We staan achter”, zo klonk het.

Volgens Conway heeft Hillary Clinton een “enorme voorsprong”. Dat komt volgens haar omdat haar echtgenoot campagne voor haar voert, alsook president Barack Obama, zijn vrouw Michelle en vice-president Joe Biden, die “veel populairder zijn dan Clinton kan hopen te zijn”.
Campagnedirectrice Trump erkent achterstand op Clinton

Toch is Kellyanne Conway ervan overtuigd dat de miljardair het bij de verkiezingen beter kan doen dan wat de peilingen voorspellen. “Als je met Donald Trump op pad bent, voelt het niet alsof deze verkiezingen al afgelopen zijn”, zo zei ze aan CNN.

Conway reageerde op een peiling van ABC News en de Washington Post waarin 50 procent van de bevraagden aangaven op Clinton te zullen stemmen, tegenover slechts 38 procent voor Trump.

De Amerikaanse presidentsverkiezingen vinden binnen twee weken plaats, op acht november.

bron: De Standaard
http://www.standaard.be/cnt/dmf20161024_02535859
24/10/16

Eigen mening:
Trump heeft het nog heel ver geschopt om met regelmaat zeer onbeschoft uit de hoek te komen. Hij mag nog van geluk spreken dat er mensen stemmen op hem na het beledigen van vrouwen, immigranten, ... Het is niet alleen dat, ook zijn straffe uitspraken over een muur bouwen vind ik er teveel aan. Het doet denken aan de fouten die Europa heeft gemaakt met de Berlijnse muur te bouwen. Het lijkt me niet dat Trump zoals in China een muur wilt maken voor de cultuur en als toeristische trekplijster. Ik denk dat het beledigen van vrouwen een de grootste deuk in zijn reputatie heeft gemaakt en dat die deuk niet meer te herstellen is. Daar ben ik blij om want dit geeft Clinton meer kans om te winnen. Zij is ook niet perfect, maar zij let wel op haar woorden en taal. Ik denk dat ze daardoor betrouwbaarder zal zijn dan Trump. Ondertussen heeft de Amerikaanse bevolking dit ook door en zal hopelijk Clinton winnen binnen 2 weken en zal Trump zich bij de uitslag neerleggen. Als hij dat niet doet bewijst hij geen doorzettingsvermogen, maar enkel koppigheid.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 12:39.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.