actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 11th October 2013, 10:46
Jari V*rwimp Jari V*rwimp is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2013
Locatie: Geel
Posts: 20
Belgen richten steeds meer eenmanszaken op

Liefst 59 procent van de ondernemingen die tussen 1 januari en 31 augustus werden opgericht, zijn eenmanszaken. Dat is een record, blijkt uit cijfers van het handelsinformatiekantoor Graydon waarover De Tijd bericht.

Een van de redenen voor de groei is dat grotere bedrijven steeds meer een beroep doen op zelfstandigen in plaats van vaste medewerkers. Zo wordt bijvoorbeeld in de telecomsector steeds vaker een consultant ingeschakeld.

Een andere belangrijke reden voor het toegenomen aantal eenmanszaken is de economische crisis. "We merken dat veel ontslagen kaderleden als consultants aan de bak proberen te komen", zegt Eric Van den Broele van Graydon. Vaak is dat uit noodzaak omdat ze geen nieuwe baan vinden.

bron: hln 11/10/13

mening: Zeer intressant vind ik zelf. Als ik moet gaan werken omdat ik niet zou slagen in mijn opleiding dan zou ik zelf het liefst een eenmanszaak oprichten. Je bent dan u eigen baas en je zorgt voor u eigen inkomsten,... Het is door de crisis ook niet gemakkelijk om werk te vinden in bedrijven. Dus mijn spreekt het wel aan om later een eenmanszaak te beginnen.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 23:06.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.