actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > Pro of Contra?
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Bekijk Resultaten Peiling: Drugshonden op school?
Nee 25 75.76%
Ja 8 24.24%
Stemmers: 33. U mag niet stemmen in deze peiling

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #21  
Oud 31st December 2007, 00:09
caroliencuypers caroliencuypers is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2006
Locatie: Ekeren
Posts: 98
Voor mij een nee

Als je 's morgens de schoolpoort binnenwandelt en eerst even langs een hondje moet passeren lijkt het mij toch een beetje ver gaan.

Op elke school zal wel drugs voorkomen maar om dit probleem op deze manier aan te pakken. Ik denk dat er andere manieren zijn om dit probleem tegen te gaan.

Misschien is een steekproefje met drugshonden kan denk ik wel is geen kwaad maar om dit regelmatig toe te passen? Dat denk ik niet.

Eigenlijk heeft het enkel voordelen om te werken met deze drugshonden, zo wordt het probleem wel degelijk aangepakt, maar het gaat met toch iets te ver.

Carolien Cuypers
Met citaat antwoorden
  #22  
Oud 29th February 2008, 14:10
kevin pluym kevin pluym is offline
kevin pluym
 
Geregistreerd op: Sep 2006
Locatie: Berlaar
Posts: 96
Wat mij betreft een goede zaak drugs zijn ontoelaatbaar en drugshonden zijn volgens mij een efficiënte manier om drugs van scholen te weren. Het maakt fouilleren immers overbodig en dit is volgens mij veel genanter. Wat mij betreft mag er gerust eens op geregelde tijdstippen een drugshond aan de poort staan en door de klassen en de school lopen om leerlingen en boekentassen te besnuffelen. Een drugsvrije school is naar mijn mening immers een zeer wenselijk streefdoel en drugshonden zijn een efficiënte manier om dit te realiseren naar mijn mening.
Met citaat antwoorden
  #23  
Oud 3rd October 2008, 15:31
tobiasopdebeeck tobiasopdebeeck is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2008
Locatie: Geel
Posts: 93
Is niet haalbaar.

Drugshonden op school is niet haalbaar want het kost gemiddeld 3 jaar om 1 drugshond op te leiden en dan gebeurd het ook nog dat de hond in het midden van de opleiding niet goed zijn werk doet en ze dan een andere hond moeten zoeken. Verder kost het massa's geld om een drugshond op te leiden als die dan in de helft van het traject toch niet goed blijkt te zijn dan is dat verloren geld. Wist je dat er maar 4 echte drugshonden(het zullen er nu 10 ofzo zijn denk ik) in België zijn, de rest zijn gewone honden die lijken op een drugshond maar eigenlijk helemaal geen drugs ruiken.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 06:57.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.