actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > NASLAG > Focus op... > China
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 11th October 2013, 10:55
alexander.g*or alexander.g*or is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2013
Locatie: Herentals
Posts: 23
"Chinese economie groeit dit jaar met ruim 7,5 procent"

De groei van de Chinese economie zal dit jaar meer dan 7,5 procent bedragen. Dat heeft de plaatsvervangende centralebankpresident Yi Gang gezegd tegen het staatspersbureau Xinhua. Een groei van meer dan 7,5 procent is volgens hem vrijwel zeker.

Volgens de centrale bankier heeft China de oververhitting op de vastgoedmarkt en de schuldenproblemen onder controle. China komt volgende week met cijfers over het derde kwartaal naar buiten en economen rekenen gemiddeld op een economische vooruitgang van 7,8 procent.

De Chinese economie, de tweede van de wereld, groeide in 2012 met 7,7 procent, de traagste groei sinds 1999

Bron: www.hln.be Datum: 11/10/2013

Eigen mening : Ik vind het best opmerkelijk deze forse stijging van de groei van de economie in China, maar liefst 7,5 %. Ik vraag me af van waar deze stijging komt, want 7,5% is niet niets.. Ik denk dat deze verklaring niet enkel te verklaren is doordat ze de vastgoedmarkt en schuldenproblemen onder controle hebben. Volgens mij zijn er meerdere reden die bijdragen tot deze fixe stijging.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 14:15.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.