actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Mobiliteit
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 26th July 2018, 13:43
Wout.VanMeir Wout.VanMeir is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2017
Locatie: Merksplas
Posts: 40
Vliegtuigen Ryanair blijven voor tweede dag op rij aan de grond

Vliegtuigen Ryanair blijven voor tweede dag op rij aan de grond

Net als gisteren zijn ook vandaag verschillende vluchten van Ryanair geannuleerd door een staking. Het gaat om een tweedaagse staking van de piloten en het cabinepersoneel van de lagekostmaatschappij. Zij willen betere arbeidsvoorwaarden en een erkenning van de vakbond.

Joppe Matyn, Belga

Op de luchthaven van Zaventem is ongeveer de helft van alle vertrekkende vluchten van Ryanair geannuleerd, op de luchthaven van Charleroi zo'n 60 procent.

De staking was vooraf aangekondigd. "Alle reizigers zijn op de hoogte gebracht, dus we verwachten vandaag geen gestrande passagiers van Ryanair op de luchthaven", zegt Nathalie Pierard, van Brussels Airport

De werknemers van Ryanair in België, Portugal en Spanje staken voor de tweede dag op rij. Woensdag staakte ook het Italiaanse personeel.

Bron: VRT NWS, https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/0...j-aan-de-grond/

Datum: 26/07/2018

Mening:
Persoonlijk vind ik dat elke persoon met een job, die vindt dat hij/zij geen goede werkomstandigheden heeft, mag staken. Mensen die vinden dat ze onterecht behandeld worden door bijvoorbeeld een te laag loon moeten op deze manier gehoord kunnen worden als dit op een andere manier niet gebeurd. Toch vind ik het jammer dat deze mensen op deze manier staken en ook dat ze zo lang willen staken. Ik vind het zeker begrijpelijk dat ze staken als ze vinden dat ze bijvoorbeeld een beter loon moeten krijgen maar nu zijn er veel mensen die hun langverwachte reis niet kunnen maken. deze mensen hebben een jaar moeten werken en terwijl uitgekeken naar de reis. Plots door de staking van het personeel van de luchtvaartmaatschappij kunnen zij niet meer vertrekken en moeten thuis blijven. Dit vind ik persoonlijk zeer jammer en daarom vind ik dat het personeel een andere aanpak had moeten hanteren.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 22:17.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.