actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 7th December 2015, 20:54
Lander.D*bruyn Lander.D*bruyn is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2015
Locatie: Wuustwezel
Posts: 71
Klanten Mobistar kunnen blijven bellen terwijl ze Luxemburgse grens oversteken

De klanten van Mobistar kunnen voortaan de Luxemburgse grens oversteken zonder dat hun telefoongesprek onderbroken wordt. Dat is mogelijk dankzij een samenwerking met Orange Luxemburg en is ook een Europese primeur, zo kondigt het bedrijf maandag aan.

‘Mobistar en Orange Luxemburg hebben hun netwerk geoptimaliseerd met een technische innovatie, waardoor de oproep van de Belgische mobiele operator naar de Luxemburgse wordt overgedragen zonder dat het gesprek onderbroken wordt’, zo meldt Mobistar.

De dienst is beschikbaar in twee richtingen. Het geldende tarief is dat van het land waar de oproep tot stand kwam, en dat tot het einde van de oproep. Volgens Mobistar zullen 60.000 klanten regelmatig gebruik maken van de nieuwe dienst. De telecomoperator onderzoekt ook de mogelijkheden om de technologie uit te rollen in andere landen.

Bron:http://www.standaard.be/cnt/dmf20151207_02009075

Mening: Dit is een geweldige primeur! Door deze dienst aan te bieden zal Mobistar zeker enkele klanten winnen. Wanneer je, bijvoorbeeld als verkoper, vaak naar Luxemburg rijdt is dit een gigantisch voordeel.
Ik vind dat meerdere telecombedrijven dit zouden moeten doen. Als dit in twee richtingen werkt is het voor beide voordelig. Het zou bellen zoveel eenvoudiger maken als je tussen landen aan het reizen bent.
Voor mij zou het ook eenvoudig zijn. Ik woon dicht bij de Nederlandse grens. Het komt bij mij regelmatig voor dat mijn gesprek wordt onderbroken doordat ik verbinding maak met een Nederlands netwerk. Wanneer ik dan gewoon zou kunnen doorbellen en achteraf mijn provider terug kan selecteren zou dit voor mij zeer handig zijn.

Laatst aangepast door Lander.D*bruyn : 7th December 2015 om 20:58.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 01:24.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.