actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 8th December 2010, 00:11
Sandy Robbens Sandy Robbens is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2010
Locatie: Wuustwezel
Posts: 15
Dochter vindt moeder en stiefvader dood terug in huis in Borgerhout

Dochter vindt moeder en stiefvader dood terug in huis in Borgerhout

GAZET VAN ANTWERPEN– 7 DECEMBER 2010

Haar stiefvader lag naakt in een plas bloed in de gang, haar moeder bloedend op haar zij op bed. Zo heeft Cathy Camps haar dierbaren moeten terugvinden. "Eigenlijk zat het er wel aan te komen."
François Gys (74) en Josée Van Gestel (60) woonden al meer dan twintig jaar in de Langstraat in Borgerhout. De buren noemen hen allemaal "een vriendelijk koppel". Al waren de problemen niet te miskennen.
Alcoholprobleem
"François en mijn moeder hadden allebei al jaren een alcoholprobleem", zegt Josées dochter Cathy Camps (34). "Ze hadden ook last van beginnende dementie, vooral mijn stiefvader. Die werd soms ook agressief."
"Ik denk dat ze elkaar iets hebben aangedaan. Mijn stiefvader was wel eens agressief, dus ik denk dat het zo begonnen is. Maar dat weten we nu dus nog niet zeker."
Het Antwerpse parket onderzoekt hoe het koppel aan zijn einde is gekomen. In de woning werden ook vier honden aangetroffen, die het koppel al voor een deel hadden opgegeten. Mogelijk gaat het inderdaad om een gezinsdrama. Er waren geen sporen van derden te vinden.

Kritische kijk op dit artikel:
Tegenwoordig komen er vaker gezinsdrama’s voor in het nieuws. Het valt op dat de mensen steeds omschreven worden als “vriendelijk”. Er wordt in dit artikel reeds een oordeel geveld over hoe het is gebeurd (men vermoedt dat het koppel elkaar iets heeft aangedaan), terwijl er nog niets bewezen is; er zijn slechts aanwijzigen. Het is dus niet volledig objectief bekeken. Men suggereert slechts dingen. Mensen moeten dus weten dat er nog steeds geen verklaring is voor de gebeurtenis en dat ze er nog niet van uit mogen gaan dat het zo is gebeurd. Pas na het onderzoek is er zekerheid.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 04:33.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.