actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Mobiliteit
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 8th January 2013, 20:01
Britt.VanLooveren Britt.VanLooveren is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2011
Locatie: Zoersel
Posts: 144
Chauffeur in volle snelheid in slaap

Een Limburgse trucker is op de E314 met volle snelheid een aantal keren ingedommeld achter zijn stuur. Zo'n 20 minuten lang week hij geregeld uit, tot op de pechstrook. Zijn bijrijder filmde alles, zonder in te grijpen. Het bedrijf waarvoor de man werkt, heeft hem een waarschuwing gegeven, maar hij wordt niet ontslagen.

Zie filmpje:
http://nieuws.vtm.be/binnenland/201...-snelheid-slaap

Mening:
Ik kan nog begrijpen dat de bijrijder dit filmt om te laten zien dat chauffeurs meer en meer in slaap vallen terwijl ze aan het rijden zijn maar moet dit op deze manier gebeuren? Zo brengt hij niet alleen zichzelf in gevaar maar ook andere automobilisten. Ik begrijp echt niet waarom deze bijrijder niet heeft ingegrepen. Zoals je op het filmpje kan horen zegt deze man "Voila, ik heb je, Johnny." Wat wilt hij hiermee bedoelen? Is dit ook weer een vorm van pesten?
Ik vind dat de bedrijfsleider de juiste keuze heeft gemaakt om de chauffeur een berisping te geven en wanneer dit nog eens voorvalt hij op staande voet wordt ontslagen. Nu is te hopen dat de chauffeur zijn lesje heeft geleerd en dit niet weer voorvalt want dan kunnen de gevolgen wel ernstiger zijn.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 06:00.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.