actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Mobiliteit
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 24th October 2013, 19:26
Britt.VanLooveren Britt.VanLooveren is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2011
Locatie: Zoersel
Posts: 144
"Stoppen met flitsen kan toch niet"

"Het kan niet dat de politie de trajectcontrole op de E40 en de E17 geregeld even uitschakelt". Dat zeggen de politierechters en automobilistenverenigingen, nadat VTM NIEUWS gisteren vertelde dat dat meer dan eens gebeurt. Er wordt zoveel geflitst dat de parketten niet meer kunnen volgen. Op dit moment moeten ze nog meer dan 23.000 pv's verwerken.

+ FILMPJE

Bron: GVA, 24/10

Mening: Toen ik dit hoorde op het nieuws dat ze meermaals de camera's uitschakelen, verschoot ik hier toch wel even van. Zoals in het filmpje wordt aangegeven, vind ik dat ze de bevolking niet evenwaardig behandelen en dus gaan discrimineren. Je moet maar eens geluk hebben en er hangt geen boete boven je hoofd, maar wat als er op een bepaalde dag je geluk even niet meezit? Tja, dan word je wel geflitst en wordt de boete opgestuurd. Uiteraard kan dit dan wel even duren omdat het parket blijkbaar niet kan volgen. In dit filmpje zegt een politierechter dat het parket meer werknemers moeten aannemen zodat ze dit probleem kunnen oplossen. Hier moeten ze dan dringend werk van maken zodat ze de camera's niet moeten uitschakelen en iedereen beboet kan worden.
Iedereen is gelijk voor de wet!
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 21:42.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.