actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 28th October 2014, 11:15
Lynze.M∗esters Lynze.M∗esters is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2014
Locatie: Brecht
Posts: 20
Deze winter opnieuw schaatsen in Turnhout

Deze winter opnieuw schaatsen in Turnhout

Turnhout - Duizenden wintersportliefhebbers kunnen tijdens de eindejaarsperiode opnieuw de schaatsen aanbinden op de Grote Markt in Turnhout. Enkele ondernemers willen hun geslaagde evenement Kerst in Turnhout van vorig jaar nog eens overdoen.

Markt Events, een groepje horeca-uitbaters en ondernemers uit Turnhout, wil de binnenstad in de periode van de eindejaarsfeesten opnieuw twee weken onderdompelen in een warme kerstsfeer.

In navolging van het grote succes van de allereerste Kerst in Turnhout vorig jaar - goed voor ruim 40.000 bezoekers - moet er ook dit jaar een gevuld programma vol schaatspret, muziek en al dan niet vloeibare lekkernijen komen.

Het Turnhoutse schepencollege buigt zich een dezer dagen over de aanvraag, maar is het initiatief wel genegen. De stad plaatste verscheidene jaren zelf een ijsbaan op de markt, maar wilde daar in 2013 mee stoppen. Het gemeentebestuur van Wommelgem besliste nu ook om in het licht van een mogelijke energieschaarste geen tijdelijke schaatsbaan meer te plaatsen. Maar daarover maken de Turnhoutse initiatiefnemers zich allerminst zorgen.

Bron: www.gva.be

Mening: Ik vind het een leuk initiatief. Ik denk dat ijsbanen en dergelijke zorgt voor een leuke sfeer en samenhang rond de kerstdagen. Ik denk dat het voor de stad Turnhout ook zeker niet slecht is. Veel mensen komen hier op af en leren zo de stad beter kennen. Ik vind dat dit zeker moet door kunnen gaan.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 11:38.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.