actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > EUROPA > Rusland
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 11th December 2017, 23:48
Jesse.L*ureyssens Jesse.L*ureyssens is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2017
Locatie: Zoersel
Posts: 20
Poetin kondigt terugtrekking aan van grootste deel van Russische troepen uit Syrië

De Russische president Vladimir Poetin heeft maandag de terugtrekking aangekondigd van het grootste deel van de Russische troepen in Syrië. Hij deed dat tijdens een verrassingsbezoek aan de basis van Hmeimim, aldus het Russische persagentschap Interfax.

‘In bijna twee jaar hebben de Russische troepen, in samenwerking met het Syrische leger, een groot deel van de internationale terroristen vernietigd. Om die reden heb ik beslist om het grootste deel van het Russische militaire contingent dat zich in Syrië bevond naar Rusland te laten terugkeren’, aldus de president.

Poetin kondigt terugtrekking aan van grootste deel van Russische troepen uit Syrië

Rusland had vorige week al aangekondigd dat zijn missie in Syrië is afgerond.

Moskou is een van de belangrijkste bondgenoten van het Syrische regime. Sinds 2015 voerde het Russische leger luchtaanvallen uit ter ondersteuning van president Bashar al-Assad.

Bron: De Standaard - 11/12/2017 - http://www.standaard.be/cnt/dmf20171211_03236524

Eigen mening: Ik denk dat dit nieuws wel goed nieuws is. Dit laat zien dat de strijd tegen IS bijna is gestreden. Dit laat ook wel zien dat we kunnen samenwerken met Rusland tegen terrorisme. Ik vind het goed dat ze troepen in Syrië laten omdat er anders te veel chaos zou zijn. Ik ben blij dat de strijd tegen IS bijna gedaan is en dat de Syriërs die zijn gevlucht snel terug kunnen keren naar hun woonplaats. Hiermee zou de vluchtelingencrisis ook opgelost raken. Ik vrees er wel voor dat de strijd tegen terrorisme nooit opgelost gaat raken want terrorisme is van alle tijden.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 13:57.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.