actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > NASLAG > Focus op... > U.S.A.
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 13th October 2016, 14:48
Ellen.B*yers Ellen.B*yers is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2016
Locatie: Essen
Posts: 33
Vrouwen beschuldigen Trump van ongewenste intimiteiten, campagneteam spreekt van ‘las

In de krant The New York Times beschuldigen twee vrouwen Donald Trump woensdag van seksuele aanrakingen in het verleden. Trumps campagneteam ontkende de aantijgingen, en spreekt van ‘pure laster’.

De getuigenissen volgen niet lang na het verschijnen van een video uit 2005, waarin Donald Trump erg denigrerende doet over vrouwen.

Na de publicatie zei Trump dat het ‘kleedkamerpraat’ was, en dat hij zich in werkelijkheid nog nooit heeft misdragen tegenover vrouwen. Naar verluidt was het die bewering die Jessica Leeds en Rachel Crooks ertoe aanzette in The New York Times voor het eerst publiekelijk te getuigen over de ongewenste intimiteiten door Trump.

Volgens de nu 74-jarige Leeds heeft Trump haar meer dan dertig jaar geleden betast, toen ze naast hem zat op het vliegtuig. 'Hij was zoals een octopus, zijn handen zaten overal', zegt ze. 'Het was aanranding.' Ze was toen 38 jaar oud.

Crooks zegt dan weer dat Trump haar tegen haar wil heeft gekust, toen ze in 2005 als 22-jarige in de Trump Tower werkte als receptioniste. 'Het was zo ongepast. Ik was zo overstuur omdat hij dacht dat ik zo onbetekend was dat hij dat kon doen.'

‘Dit hele artikel is fictie, en het feit dat The New York Times valse beschuldigingen lanceert over zulk onderwerp is gevaarlijk’, zo reageerde campagnemedewerker Jason Miller in een mededeling.

Eigen mening: persoonlijk vind ik dat het campagneteam van Trump gelijk heeft. Dit begint op laster te lijken. Ik weet ook niet of ik deze beschuldigingen allemaal zomaar moet geloven. Ik vind het allemaal net iets te toevallig dat net nu deze vrouwen hiermee naar buiten komen. Waarom hebben zij hier eerder niets over gezegd? Donald Trump is al langer dan vandaag kandidaat bij de presidentsverkiezingen. Plots na zijn gelekte uitspraken, zeggen deze dames dat hij hen heeft aangerand of iets dergelijke. Dit lijkt me allemaal net iets te toevallig. Ik kan mij wel voorstellen dat Trump zo een daden stelt, maar ik vind het jammer dat de dames er nu mee afkomen. Ik heb het gevoel dat hierdoor de geloofwaardigheid van de gebeurtenissen of beschuldigingen afneemt.
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 13th October 2016, 14:50
Ellen.B*yers Ellen.B*yers is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2016
Locatie: Essen
Posts: 33
Bronvermelding

Mijn excuses, ik ben vergeten de bronvermelding toe te voegen.
Bron: DS, 13/10/2016 http://www.standaard.be/cnt/dmf20161013_02516830
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 21:29.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.