actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > EUROPA > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 3rd December 2014, 12:11
Roxan.b*oeckx Roxan.b*oeckx is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2014
Locatie: Balen
Posts: 26
‘Coke’ blijkt heroïne: drie Britten dood

In Amsterdam zijn al drie Britten omgekomen nadat ze witte heroïne gebruikt hadden. Waarschijnlijk dachten ze dat ze cocaïne gekocht hadden. De Britse overheid waarschuwt zijn burgers die naar Nederland trekken.
Vorige week werden 2 Britse toeristen dood aangetroffen in hun hotelkamer in Amsterdam. Hoogstwaarschijnlijk overleden ze na het snuiven van witte heroïne, waarvan ze dachten dat het cocaïne was. Eind oktober was een andere Brit hetzelfde overkomen. Er waren ook nog andere gebruikers die in elkaar zakten en naar het ziekenhuis moesten. De politie vermoedt dat één dealer het spul verkoopt, hoewel het een raadsel blijft waarom; witte heroïne kost immers veel meer dan cocaïne.

Toeristen worden in de stad op diverse manieren gewaarschuwd voor de drug, onder meer via grote borden, tekstkarren, posters en folders. Er is ook een beloning van 15.000 euro uitgeloofd voor tips over de dealer die de heroïne verkoopt als coke.

De politie verspreidde dinsdag een signalement van de straatdealer. Het gaat om een man met een donkere huidskleur, van rond de 1.85 meter lang, die goed Engels spreekt en voornamelijk zijn waar aanbiedt in het centrum van de hoofdstad. Mogelijk heeft de dealer rastahaar, dat hij soms los en soms in een netje draagt. Sommige getuigen reppen over een man van 35 tot 40 jaar. Maar hij zou ook jonger kunnen zijn.

De Britse overheid heeft naar aanleiding van de gebeurtenissen ook al een waarschuwing de wereld ingestuurd om toeristen te behoeden voor het onheil.
Bron: Gazet van Antwerpen, 2 december 2014 17u36

http://www.gva.be/cnt/dmf20141202_0...ie-britten-dood

Mijn mening: Op zich kunnen ze hier niet meer doen dan de mensen waarschuwen. Volgens mij heeft de dealer in kwestie ook niet zoveel verstand van hetgeen wat hij verkoopt, omdat heroïne duurder zou zijn dan cocaïne. Ik vind dit een vaag signalement, want zo lopen er volgens mij veel mensen rond in het centrum van de hoofdstad.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 04:57.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.