actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 5th November 2012, 14:28
w*nnes.braeckmans's Avatar
w*nnes.braeckmans w*nnes.braeckmans is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2012
Locatie: Kessel
Posts: 59
Doodsbedreigingen voor Bart Cannaerts

Vorige week dook een filmpje op waarin komiek Bart Cannaerts een Afrikaanse man beledigde tijdens een theatershow. Het ‘incident’ was echter in scène gezet voor de nieuwe campagne van 11.11.11, maar niet iedereen ziet de humor ervan in...

‘Ik krijg mails waarin ze mij en mijn ouders een wrede dood toewensen. Of: ‘Als ik je tegenkom, maak ik je kapot’, aldus Cannaerts in het Weekblad van De Standaard. ‘Misschien heb ik het zelf uitgelokt, maar ik weet het niet. Blijkbaar hoort dit erbij als je de controverse opzoekt.’

De video, waarmee de organisatie haar nieuwe campagne rond de gevolgen van de klimaatverandering in het Zuiden in de kijker wil zetten, is alvast een internethit. Ruim 150.000 mensen hebben het controversiële filmpje al bekeken op Youtube.

filmpje: http://www.youtube.com/watch?featur...d&v=pLWeuiKFSBc
bron: http://www.nieuwsblad.be/article/de...mpaign=seeding#

mening:
Ik snap dit niet, een man probeert juist te zorgen dat ze meer aandacht krijgen en dat meer Belgen gaan nadenken over hun situatie. De manier waarop is wel heel controversieel maar anders heb je de mensen hun aandacht niet denk ik. Ik begrijp waarom hij het zo aanpakt omdat dit heel shockend is en toch ook grappig. Dat het populair is dat merk je aan de 15.000 views op youtube. Veel mensen, zoals ik, vinden dit een toffe campagne juist omdat het zo shockt, maar toch zijn er mensen die niet inzien dat het juist reclame is. Hoe komt dit? Hebben ze het filmpje niet uitgezien? Is het een slechte reclame? Is het te kwetsend?
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 00:22.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.