actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 2nd November 2013, 08:59
E*ien.Pelckmans E*ien.Pelckmans is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2012
Locatie: Kasterlee
Posts: 159
Valse bommelding in Kinepolis uit liefdesverdriet

Valse bommelding in Kinepolis uit liefdesverdriet

De valse bommelding van afgelopen woensdag in de Leuvense bioscoop Kinepolis was ingegeven door liefdesverdriet. De 20-jarige vrouw die het telefoontje pleegde, had net vernomen dat haar ex-vriend hand in hand met een andere vrouw in de bioscoop zat. Daarop belde ze met haar gsm het noodnummer van de politie, zo schrijft Het Laatste Nieuws zaterdag.

Door de bommelding moesten 350 bioscoopgangers de filmzalen verlaten. Ook werden heel wat straten in de omgeving ontruimd. De politie kon snel het gsm-nummer van de vrouw traceren. ‘Ik weet dat ik een blunder begaan heb’, zegt de jonge vrouw. ‘Ik kon het niet verkroppen dat mijn ex met een ander meisje op stap was, amper enkele dagen nadat onze drie jaar lange relatie op de klippen liep. Ik vermoed dat ik wraak wou nemen en daarom belde. ‘Tik tak, tik tak. Time is running. Kinepolis Leuven’, zei ik en haakte in.’

Kinepolis zal zich burgerlijke partij stellen. ‘De beweegreden van de persoon die de valse bommelding pleegde, staat daar los van. De kosten lopen op tot in de duizenden euro’s’, aldus woordvoerster Myriam Dassonville.

Mogelijk moet de vrouw zich verantwoorden voor de correctionele rechtbank.

Bron : http://www.standaard.be/cnt/dmf20131102_00820355
Commentaar : Ai , dat wordt een dure grap! Liefde en ook liefdesverdriet kunnen je hoofd helemaal op hol brengen. Maar je zou denken dat een jonge vrouw van reeds 20 jaar toch haar verstand erbij zou houden. Blijkbaar had ze slechts vernomen dat haar ex met een andere vrouw hand in hand liep , en was het dus nog niet zeker dat hij reeds iemand anders had. Langs de andere kant is het al bij al een geluk dat het maar om een bomalarm gaat : er gebeuren dikwijls heel andere drama's door ex-geliefden. Voortaan toch maar best twee keer nadenken vooraleer iets te ondernemen !
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 15:27.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.