actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > EUROPA > Politiek
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 29th November 2013, 00:30
L*rs.Baeyens L*rs.Baeyens is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2013
Locatie: Wechelderzande
Posts: 27
Google: "Wij leven Europese wetgeving na"

Google zegt dat het zich houdt aan de Europese wetgeving op het gebied van privacybeleid. Dat heeft het internetbedrijf vandaag laten weten in reactie op uitlatingen van het Nederlandse College bescherming persoonsgegevens (CBP).

"Ons privacybeleid respecteert Europese wetgeving en stelt ons in staat om simpelere en efficiëntere diensten te creëren."

Volgens het CBP is de manier waarop Google omgaat met de privégegevens van internetgebruikers, echter illegaal. Het college heeft Google daarom uitgenodigd voor een hoorzitting. Tijdens die zitting wordt besloten of er een voorwaardelijke boete wordt opgelegd.

Daarop stelt Google: "We hebben gedurende dit proces elke mogelijkheid aangegrepen om het gesprek met het CBP aan te gaan en dat zullen we ook blijven doen."

Eigen mening: Allemaal goed en wel dat google beweerd dat het een goed privacybeleid uitvoert. Maar ik hecht hier toch weinig geloof aan met alle spionageverhalen die er tegenwoordig opduiken. Bestaat er eigenlijk nog wel zoiets als privacy? Heel ons leven wordt zorgvuldig gedocumenteerd en blijvend bewaard, ook je verrichtingen op het internet blijven altijd bewaard. Ik denk niet dat dit echt een goede zaak is. Dus ik geloof nooit dat men bij google de volledige waarheid vertelt.

bron: http://www.hln.be/hln/nl/960/Buiten...geving-na.dhtml
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 21:02.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.