actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > EUROPA > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 12th November 2011, 19:19
mamaInge mamaInge is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2011
Locatie: Pulderbos
Posts: 58
Engelse politie verschalkt boeven met gratis bier

Met uitzicht op een gratis pint hebben Engelse politiemensen voortvluchtige rovers, inbrekers en seksuele misdadigers in de val gelokt, zo heeft de politie van het graafschap Derbyshire zaterdag gemeld.
De verdachten kregen een zogenaamde reclamebrief toegestuurd, die een kostenloze levering van bier aanbood. Negentien dorstige gezochten belden het vermelde telefoonnummer op en praatten zonder het te weten met pakkemannen. Er werd dan een datum afgesproken voor de levering van het gerstenbat.
In plaats van bierkratten kregen de boeven te maken met handboeien. 'Die verdachten hebben het klaargespeeld soms maanden aan hun cel te ontkomen. In de loop van de tijd hebben wij meerdere tactieken benut om ze te vinden', zei het hoofd van de Operatie Bier, Graham McLaughlin. Bovendien was de methode kostenvriendelijk. 'Indien nodig zullen wij in de toekomst nieuwe tactieken gebruiken', verzekerde hij.
Bron: de standaard.be

Mijn mening: Dit vind ik een prachtig staaltje denkwerk van de Engelse politie. Zo zie je maar dat niet alleen de vrouwen mannen in de val kunnen laten lopen maar dat een frisse pint toch ook een grote verleider is!
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 14th November 2011, 08:58
Stef.Boonen Stef.Boonen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2011
Locatie: Kasterlee
Posts: 42
Reactie

Ik vind dit zeer knap bedacht van de politie. Een reclamebrief voor gratis bier, wie zou daar de politie mee in verband brengen? Ik denk niemand.
En dus bestelde sommige boeven dan ook het gratis bier. Echt een mooie list van de Engelse politie.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 19:42.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.