actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > Human Interest
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 15th May 2009, 08:10
Stefan's Avatar
Stefan Stefan is offline
Usager enregistré
 
Geregistreerd op: Sep 2007
Locatie: Oevel City
Posts: 76
Talking Verraste Amerikaanse soldaat vecht in roze onderbroek

De Amerikaanse soldaat Zachary Boyd (19) is plots wereldberoemd. Dat dankt hij aan... zijn roze onderbroek. Toen de taliban vroeg in de ochtend in Afghanistan een verrassingsaanval uitvoerden, had Boyd niet de tijd om zijn volledige uniform aan te trekken. Op slippers en in roze (!) onderbroek toog hij aan het 'werk'. De onvoorstelbare foto haalde de frontpagina van The New York Times, en natuurlijk ook HLN.BE.

Front New York Times
Zachary Boyd kon, slaapdronken, nog net zijn wapen, munitie, kogelvrije vest en helm grijpen en dook de oorlog weer in, mét ontblote benen én in boxershort. Een attente fotograaf legde het unieke moment vast. Boyd belde na het voorval zijn ouders in Fort Worth in de Amerikaanse staat Texas op om hen het nieuws te melden dat hij de front van The New York Times zou halen.

Papa lacht zich te pletter
Papa Tommy repte zich naar de computer en zocht de foto op. "Ik zag zijn roze onderbroek en ik schoot in een onbedaarlijke lach die wel vijf minuten aanhield. Ik wist wel dat hij een boxershorts-jongen was, maar roze? Nee, dàt wist ik niet. Noch de boodschap erop: 'Ik hou van New York'". (jv)
15/05/09 06u50

Prachtige afbeelding: Zie hier !

www.hln.be
__________________
Bezint eer gij begint.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 18:50.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.