actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > NASLAG > Focus op... > U.S.A.
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 7th November 2016, 10:42
Sara.W*uters Sara.W*uters is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2016
Locatie: Vorselaar
Posts: 56
Medewerkers leggen Trump een Twitter-verbod op

De Republikeinse presidentskandidaat Donald Trump heeft kort voor de verkiezingsdag van zijn adviseurs het verbod gekregen om nog berichten te verspreiden via de microblogsite Twitter.

Volgens de krant New York Times hebben de adviseurs de controle over het Twitter-account 'weggerukt' uit Trumps handen. Op die manier willen ze voorkomen dat de presidentskandidaat tegen dinsdag nieuwe vijanden maakt met ongenuanceerde berichten.

Trump haalt op Twitter regelmatig zwaar uit naar tegenstanders en critici. Maar de scherpe en soms beledigende toon van de tweets - die soms in het holst van de nacht verstuurd worden - lijkt vaak contraproductief te werken. Nu het de medewerkers van Trump zijn die de nieuwe Twitter-berichten intoetsen, wordt er inderdaad een heel andere toon aangeslagen op @realDonaldTrump. De meest recente berichten op het account bevatten enkel nog bedankjes en droge, informatieve mededelingen over Trumps kiesmeetings.

De berichten over het overnemen van Trumps Twitter-account zijn intussen wel koren op de molen van Democratische partij. Uittredend president Barack Obama liet op een campagnebijeenkomst in Florida verstaan dat er blijkbaar weinig vertrouwen bestaat in Trumps vermogen tot zelfbeheersing. 'Iemand die niet met een Twitter-account kan omgaan, kan ook niet omgaan met nucleaire codes', aldus nog Obama.

Datum: 07.11.2016

Bron: http://www.knack.be/nieuws/wereld/m...mal-773577.html

Mening: Volgens mij is Donald Trump niet meer dan het paradepaardje van de Republikeinen. Zijn medewerkers zijn het ondertussen gewaar dat hij geen verantwoordelijkheidsgevoel heeft en hebben hem zijn macht ontnomen.

Ik ben zeer opgelucht dat de adviseurs van Donald geen vertrouwen meer in hun kandidaat hebben. Iemand die niet met fatsoen zijn Twitter account kan beheren, is zeker niet in staat om een continent te besturen. Welke gevolgen staan ons te machten als Donald Trump met presidentiële macht zijn impulsieve ideeën kan uitvoeren? Dat kom ik liever niet te weten.

Ik heb er alleszins vrij veel vertrouwen in dat er maatregelen genomen zullen worden als Donald Trump de presidentsverkiezingen wint. Ze laten deze persoon zeker niet alleen beslissingen maken. Ik denk zelfs dat ze hem geen beslissingen zullen laten maken.

Laatst aangepast door Sara.W*uters : 7th November 2016 om 11:12.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 15:06.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.