actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 8th December 2016, 18:41
Ben.v*rlinden Ben.v*rlinden is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2015
Locatie: Merksplas
Posts: 69
Nog eens 600 nieuwe jobs bij Nike in de Kempen

Sportartikelenfabrikant Nike wil zijn magazijn in de Kempen in 2019 nogmaals uitbreiden. Dat zou nog eens zowat 600 nieuwe jobs met zich meebrengen.

De geruchten over een uitbreiding deden al langer de ronde. "De raad van bestuur keurde ondertussen het investeringsproject goed", zegt personeelsdirecteur Filip Peeters. "Het gaat om een nieuw logistiek gebouw voor de verdeling van kleding. Ergens halverwege 2019 zou het operationeel moeten zijn. We willen midden volgend jaar starten met de werken."

Het nieuwe magazijn zal nieuwe jobs creëren. "Hoevéél precies weten we nog niet, maar meer capaciteit betekent sowieso meer arbeidsplaatsen", aldus Peeters. Het nieuwe gebouw wordt een perfecte spiegeling van het complex dat in mei in gebruik genomen werd en waar 600 mensen aan de slag konden.

(bron: De Morgen 08/12/2016 http://www.demorgen.be/binnenland/n...empen-b7d98c86/)

Eigen mening:

Het is leuk om tussen al de ontslagen die vallen toch ook eens wat positief nieuws te krijgen over de jobs. Het is zeer goed dat er ook nog bedrijven zijn die uitbreiden en meer jobs vrijmaken. Ik vind dat de media meestal enkel het nieuws brengt van waar er ontslagen zijn en vaak hoe schandalig het is. We leven nu eenmaal in een periode waar het niet makkelijk is voor bepaalde bedrijven om met hun hoofd boven water te blijven. Vele mensen hebben hun jobs verloren en ik denk dat het daar niet bij blijft. Ik denk dat er in België bij verschillende bedrijven nog ontslagen gaan vallen. Dat is zeker niet goed! Ik kan enkel niet zeggen hoe we het misschien kunnen oplossen. Ik heb geen idee hoe ik daar aan zou moeten beginnen.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 16:58.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.