actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 6th December 2014, 19:54
jochen k*ersmaekers jochen k*ersmaekers is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2014
Locatie: Retie
Posts: 20
Mooie ode aan vermoorde Béatrice

Meer dan duizend mensen woonden zaterdagochtend de begrafenis bij van Béatrice Berlaimont in de Saint-Martinkerk in Aarlen. Het lichaam van het 14-jarige meisje werd maandag in een bos nabij haar woning teruggevonden
In de kerk zijn 650 zitplaatsen, die allemaal bezet waren. Evenveel mensen stonden recht.

Veel inwoners van Aarlen kwamen hun steun betuigen aan de familie van het jonge gezin. De burgemeester van Aarlen, Vincent Magnus, is aanwezig, net zoals vertegenwoordigers van de brandweer en verschillende leerlingen van de school van het meisje.

bron: http://http://www.hln.be/hln/nl/957...-Beatrice.dhtml

mening: Ik vind het heel erg wat ik de laatste tijden allemaal in de krant zie staan. Eerst waren ze nog aan het zoeken naar de vermiste Béatrice en enkele dagen later werd ze vermoord terug gevonden. Ik vind het heel lief van al deze mensen dat ze de familie en vrienden van Béatrice op deze manier komen stomen. Want deze steun hebben zij deze dagen echt wel enorm nodig. Ik hoop dat de dader snel opgepakt wordt en dat hij de maximum straf krijgt die je voor deze zware criminele feiten kan krijgen.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 16:18.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.