actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > EUROPA > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 2nd December 2006, 00:49
Barst's Avatar
Barst Barst is offline
Administrator
 
Geregistreerd op: Jun 2004
Locatie: L'burg
Posts: 16,562
Thumbs down Reality-tv: up to the limits!

40-jarige dominee ontmaagd in tv-show


Realityshows gaan steeds verder om kijkers aan het scherm te kluisteren. Zo zal een nieuwe realityshow op de Britse zender Channel 4 zal de eerste seksuele ervaring van een 40-jarige dominee live in beeld brengen.


De gepensioneerde dominee zal eerst sekslessen volgen bij sekstherapeuten om te leren hoe het allemaal in zijn werk gaat. Daarna kan hij live op televisie tonen of hij de praktijk beheerst.

In totaal doen vier mensen die ouder zijn dan twintig jaar mee aan het project. De 40-jarige dominee wordt ,,The 40 Year Old Virgin" genoemd, naar aanleiding van een film over hetzelfde onderwerp. Het programma zal de Hollywoodfilm ook deels imiteren: zo zullen er knappe vrouwen in hun omgeving worden geplaatst die hen moeten opwinden.


Themaweken over seks

De makers beloven dat ze ,,zoveel zullen tonen als op tv toegestaan is." Het programma zal echter wel een opvoedkundig karakter hebben, zo houden ze vol. De deelnemers hebben om verschillende redenen nog geen seks gehad. Eén van hen had bijvoorbeeld angst voor intimiteit gekregen, nadat hij klierkoorts had opgelopen na het zoenen van een meisje.

Het programma maakt deel uit van een hele reeks maagdelijkheidsprogramma's op Channel 4. De zender heeft wel vaker themaweken over seks. Onlangs was er nog een themaweek over masturbatie. In het laatste programma werden honderden mensen in beeld gebracht die samen masturbeerden.


DS, 02-12-2006
__________________
"Never argue with an idiot, they'll just bring you
down to their level and beat you with experience." (c)TB
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 2nd December 2006, 10:58
wim leenaerts's Avatar
wim leenaerts wim leenaerts is offline
Prime Integrator
 
Geregistreerd op: Nov 2004
Locatie: Beerse city
Posts: 1,633
OMG
Dit gaat er toch echt wel over. Ok, programma's zoals temptation island enz gingen er ook al over, maar dit
Die Amerikanen zijn echt zo zot als een achterdeur...
__________________
"De jeugd van tegenwoordig houdt alleen maar van luxe, heeft slechte manieren en veracht de autoriteit.
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -
Met citaat antwoorden
  #3  
Oud 2nd December 2006, 12:52
Believing Bart Believing Bart is offline
99% leerkracht
 
Geregistreerd op: Oct 2006
Locatie: H'thals
Posts: 691
OMG 2

Ik kan nu begrijpen dat er programma's rond seks worden uitgezonden met een 'opvoedkundig karakter'. Maar als je dan het thema 'maagdelijkheid' wil aansnijden dan doe je dat volgens mij niet door zo'n tv-stunt uit te halen. Dat noem ik niet bepaald informatief en opvoedend.
__________________
Wanneer de zon opkomt, totdat zij ondergaat!
Met citaat antwoorden
  #4  
Oud 3rd December 2006, 21:23
Kenny's Avatar
Kenny Kenny is offline
UDHR - art. 19
 
Geregistreerd op: Sep 2004
Locatie: Hier
Posts: 581
Citaat:
Orgineel gepost door wim leenaerts
Die Amerikanen zijn echt zo zot als een achterdeur...


Die Europeanen zijn nog zotter.

Citaat:
Zo zal een nieuwe realityshow op de Britse zender Channel 4 zal de eerste seksuele ervaring van een 40-jarige dominee live in beeld brengen.
[...]
Het programma maakt deel uit van een hele reeks maagdelijkheidsprogramma's op Channel 4. De zender heeft wel vaker themaweken over seks. Onlangs was er nog een themaweek over masturbatie. In het laatste programma werden honderden mensen in beeld gebracht die samen masturbeerden.
__________________
'I have never let my schooling interfere with my education.'
-- Mark Twain
Met citaat antwoorden
  #5  
Oud 3rd December 2006, 21:59
wim leenaerts's Avatar
wim leenaerts wim leenaerts is offline
Prime Integrator
 
Geregistreerd op: Nov 2004
Locatie: Beerse city
Posts: 1,633

Waarom denk ik automatisch aan Amerika bij zo'n berichten?
__________________
"De jeugd van tegenwoordig houdt alleen maar van luxe, heeft slechte manieren en veracht de autoriteit.
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -
Met citaat antwoorden
  #6  
Oud 3rd December 2006, 22:39
Kenny's Avatar
Kenny Kenny is offline
UDHR - art. 19
 
Geregistreerd op: Sep 2004
Locatie: Hier
Posts: 581
Citaat:
Orgineel gepost door wim leenaerts

Waarom denk ik automatisch aan Amerika bij zo'n berichten?


Een vorm van racisme zoals een ander?
__________________
'I have never let my schooling interfere with my education.'
-- Mark Twain
Met citaat antwoorden
  #7  
Oud 4th December 2006, 10:46
Ann Van der Flaas Ann Van der Flaas is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2005
Locatie: Herentals
Posts: 136
't Is toch onze verantwoordelijkheid

Dat soort programmas blijven ook alleen maar bestaan omdat ze bekeken worden hé.
Veel mensen vinden 'Under Cover Lover' erover, maar ze zitten wel allemaal gretig te kijken hoe het een en het ander wordt gedaan.
Als je met iets niet akkoord bent, begin dan zelf met het goede voorbeeld te geven en voor jezelf keuzen te maken en grenzen te bepalen.
Ik wil niet naar zo'n programmas kijken en als ze hier in de living elke avond daar naar kijken, sorry, maar dan verplaats ik mij terug naar mijn kamertje...
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 07:51.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.