actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 27th November 2011, 14:12
jessica.vanlooy jessica.vanlooy is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2011
Locatie: Herentals
Posts: 23
Koppel sluit peuter op zonder eten en drinken

Koppel sluit peuter op zonder eten en drinken

Een 24-jarige vrouw uit Atlanta, in de Amerikaanse staat Georgia, en haar vriend worden ervan beschuldigd het 3-jarige zoontje van de vrouw een tijdlang te hebben opgesloten in zijn kamer zonder eten en drinken. Daar kon de politie het jongetje uiteindelijk bevrijden, te midden van vuiligheid en uitwerpselen.

Cindy Marie Cantu en haar vriend Kyle Skinner (23) hadden het ventje zonder eten of drinken opgesloten in zijn slaapkamer en daarna de deur dichtgespijkerd. Agenten troffen er de peuter aan met een hevige huiduitslag, te midden van zijn eigen uitwerpselen. ‘Het hele huis was in een vreselijke staat. Overal lagen uitwerpselen en rottend voedsel. Het krioelde er bovendien van de insecten’, aldus een politiewoordvoerder.

De agenten konden Cantu al gauw oppakken in het nabijgelegen ziekenhuis. Daar was ze opgenomen voor verzorging nadat haar vriend haar had afgeranseld. Skinner zelf werd de dag erna gearresteerd. Voor hem was het zijn derde arrestatie in een maand tijd.

http://www.destandaard.be/artikel/d...DMF20111126_088

Datum: 26/11/2011

Eigen mening:

Ik wordt er misselijk van als ik zoiets lees. Ik heb dit artikel gekozen omdat je de laatste tijd precies niets anders hoort. Wat steken de mensen toch allemaal uit met kinderen, zelfs hun eigen kinderen. Mijn verstand is hier echt te klein voor. Dat je gefrustreerd bent en het gaat allemaal niet goed, daar kan ik best inkomen, maar je komt toch niet aan kinderen. Ik weet niet wat voor een verschrikkelijk onmens je moet zijn om zoiets te doen, maar dan moet er in je hersens toch een kronkel verschrikkelijk verkeerd liggen denk ik. De maatschappij moet toch iets kunnen doen om zo’n drama’s te voorkomen. Hoewel, iedereen met gezond verstand zou zoiets nooit doen, dus ik denk dat het hier gewoon om slechte mensen gaat.
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 27th November 2011, 15:07
Linde Luyten Linde Luyten is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2011
Locatie: Herenthout
Posts: 101
Het lijkt inderdaad of ouders bezorgen hun eigen kinderen steeds meer en meer traumatische ervaringen. De laatste tijd hoor je steeds weer van deze vreselijke gevallen. Moeten we een test invoeren die test of ouders bekwaam genoeg zijn om een kind op te voeden? Waar gaat het dan heen met de wereld? Ik snap ook niet dat je dat kunt, je eigen bloed en vlees laten afzien, martelen of mishandelen. Ik vind dat het dringend tijd is voor veranderingen in deze wereld.
Ik kan er echt niet bij dat je dat kunt. Een klein mannetje zijn leven afnemen, voor het goed en wel is begonnen! Een kind heeft recht op leven en niet op een leven waar hij te maken krijgt met mishandeling door gefrustreerde ouders.
Met citaat antwoorden
  #3  
Oud 29th November 2011, 21:01
lien.lauwers lien.lauwers is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2010
Locatie: Wechelderzande
Posts: 114
Ik ben het volledig eens met de anderen. Misschien moeten mensen eens wat beter nadenken vooraleer ze aan kinderen beginnen? Een kind is er voor je hele leven, ook als je het zelf moeilijk hebt. Er zijn steeds meer volwassen met problemen( stress, huwelijksproblemen), werken deze volwassen dat dan uit op hun kinderen? Ik weet het niet, maar ik denk dat zoiets wel mogelijk zou kunnen zijn. Kunnen we nog spreken van volwaardige volwassenen? Ik kan er ook echt niet bij dat je zoiets doet, zéker niet bij je eigen kind, je eigen vlees en bloed. Moet je normaal gezien niet trots zijn op je eigen kind? Dit soort van artikels bezorgen me ook steeds rillingen, wat gaan we morgen in de krant lezen?
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 01:07.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.