actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > NASLAG > Focus op... > U.S.A.
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 24th October 2016, 18:31
LENA.S*OMMEN LENA.S*OMMEN is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2016
Locatie: Merksplas
Posts: 47
Campagneteam Trump erkent achterstand op Clinton

Kellyanne Conway, de campagnedirectrice van de Republikeinse presidentskandidaat Donald Trump, heeft zondag op televisiezender NBC toegegeven dat Hillary Clinton de favoriete is voor de presidentsverkiezingen. “We staan achter”, zo klonk het.

Volgens Conway heeft Hillary Clinton een 'enorme voorsprong'. Dat komt volgens haar omdat haar echtgenoot campagne voor haar voert, alsook president Barack Obama, zijn vrouw Michelle en vice-president Joe Biden, die 'veel populairder zijn dan Clinton kan hopen te zijn'.

Campagneteam Trump erkent achterstand op Clinton
Foto: AP
Toch is Kellyanne Conway ervan overtuigd dat de miljardair het bij de verkiezingen beter kan doen dan wat de peilingen voorspellen. 'Als je met Donald Trump op pad bent, voelt het niet alsof deze verkiezingen al afgelopen zijn', zo zei ze aan CNN.


Conway reageerde op een peiling van ABC News en de Washington Post waarin 50 procent van de bevraagden aangaven op Clinton te zullen stemmen, tegenover slechts 38 procent voor Trump.

De Amerikaanse presidentsverkiezingen vinden binnen twee weken plaats, op acht november.

Eigen mening: Ik denk dat hier eigenlijk al een beetje het verlies van Donald Trump wordt duidelijk gemaakt. Zijn eigen partij geeft toe dat Clinton een voorsprong heeft. Langs de andere kant zeggen ze ook dat Donald Trump wanneer hij op pad gaat zeker niet het gevoel geeft dat hij verloren is. Misschien kan hij de schade nog beperken, misschien ook niet. Ik ben wel blij dat Clinton de steun krijgt van andere invloedrijke politici o.a. Barack Obama en Hillary haar man, Bill Clinton. Dat is iets wat we zullen moeten afwachten tot aan de verkiezingen. Ik kijk al uit naar 8 november, maar voor mij is het wel duidelijk wie deze verkiezing gekozen wordt als de nieuwe president van de Verenigde staten van Amerika.

Bron: DS 24/10/2016 http://www.standaard.be/cnt/dmf20161024_02535859
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 14:45.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.