actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > Just Comments...
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 22nd October 2015, 09:32
E*len.backx E*len.backx is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2013
Locatie: Kasterlee
Posts: 131
Zijn superfoods echt uw geld waard?

Zijn superfoods echt uw geld waard?

Superfoods zijn volgens de fabrikanten supervoedzaam en ultragezond. Maar klopt dat ook? En zijn ze hun hoge prijs waard? "Voor hetzelfde geld" zocht het uit.

(Het filmpje staat op de site van Knack.)


Bron: http://weekend.knack.be/lifestyle/c...mal-619463.html (geraadpleegd op 22/10/2015)

Eigen mening:
Het antwoord op de vraag van de titel van het artikel is negatief. Superfood is niet echt uw geld waard. De beweringen die ze omtrent superfood maken is niet correct. In mijn familie wordt superfood zeer vaak gebruikt. Het idee dat het heel gezond is, doet deze producten kopen. Het filmpje heeft mijn beiden voeten weer op de grond gezet. De positieve werkingen van superfood zijn ook te vinden in andere, goedkopere producten.
Ik blijf zeker superfood gebruiken, maar in veel mindere maten. In het begin ben ik superfood gaan gebruiken voor variatie in mijn eetpatroon. Na een tijd ben ik het meer en meer gaan eten. (ontbijt, avondmaal, snacks …)
Dit artikel maakt nog eens zeer duidelijk dat we kritisch moeten blijven, tegenover de informatie die we op het internet vinden, maar ook tegenover informatie afkomstig van anderen. Jongeren deze kritische blik bijbrengen, is dus zeker van belang en een opdracht van iedere leerkracht!
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 17:29.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.