actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 14th November 2013, 11:06
Simon.DeB*cker Simon.DeB*cker is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2013
Locatie: Herenthout
Posts: 19
Bellens wil niet weg: "Ik ben verkeerd begrepen"

Didier Bellens wil niet weg bij Belgacom. Dat zegt hij in een interview met de krant Le Soir, waarover ook De Standaard en Het Nieuwsblad schrijven. "Als er uitspraken van mij geweest zijn die misschien verkeerd begrepen zijn, dan betreur ik dat. Dat was niet de bedoeling", zegt de Belgacom-topman. .

Bellens kwam terug op de uitspraken die hij deed tijdens een ontbijtbijeenkomst van de Brusselse zakenclub B19 Country Club. Daar sprak hij naar eigen zeggen "in een sfeer van perfecte confidentie". Hij haalde er uit naar de Belgische staat en premier Di Rupo.

Bellens geeft toe dat hij wist dat er journalisten aanwezig waren op de bijeenkomst, maar de eigenaar van B19 zou hem verzekerd hebben dat die er niet over zouden schrijven. "En als je uitspraken uit hun context haalt, komen die al snel als misplaatst over", luidt het.

Gevraagd of hij ervan uitgaat dat hij Belgacom zal moeten verlaten, zegt Bellens dat hij niet wil vertrekken. "Ik heb altijd gevochten voor de belangen van het bedrijf. Dat is een soort van fierheid geworden. Zowel voor mij als voor de 15.000 werknemers van het bedrijf. Een bedrijf als dit dat op punt staat, dat is een grote troef voor een land. Dat is de positieve kant van het verhaal."

Pas vrijdag om 17.00 uur komt het kernkabinet samen om te beslissen over het lot van Bellens als CEO van Belgacom. Aanvankelijk zou de knoop vandaag al doorgehakt worden.

Bron: http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bi...-begrepen.dhtml

Mening: Het werd hoog tijd dat er een ontslagregeling kwam voor Bellens. Hij is te vaak negatief in het nieuws gekomen om nog geloofwaardig als bedrijfsleider over te komen
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 13:05.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.