actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 4th December 2013, 19:43
Wouter.M*eeusen Wouter.M*eeusen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2013
Locatie: Hoogstraten
Posts: 20
Yotaphone: Russische concurrent van de iPhone

Een technologiebedrijf uit Moskou heeft vandaag een Russisch alternatief voor de iPhone op de markt gebracht. Om een antwoord te bieden op de populaire smartphone van het Amerikaanse Apple, beschikt het Russische toestel niet over één maar twee schermen.

De Russische premier Dmitri Medvedev heeft alvast een Yotaphone cadeau gekregen. © reuters.
"De YotaPhone combineert de voordelen van de e-book en de telefoon door het tweede scherm op de achterkant van het toestel", zegt Vladislav Martynov, CEO van Yota Devices.

De YotaPhone lijkt op de Iphone maar draait op Android 4.2 en heeft dus twee schermen van 4,3 inch. Door de twee schermen weegt het toestel met zijn 146 gram, 34 gram meer dan de iPhone.

Aangezien de software voor het toestel in Rusland werd ontwikkeld, kunnen de makers uitpakken met de Russische smartphone, zegt Martynov. "We zijn zo Russisch als Apple Amerikaans is", aldus Martynov.

Volgens Yota komt de smartphone deze maand nog op de Duitse, Spaanse, Oostenrijkse en Franse markt voor 499 euro. De andere Europese markten zijn in januari 2014 aan de beurt.

Bron: http://www.hln.be/hln/nl/4124/Multi...de-iPhone.dhtml

Eigen mening:
Opzich vind ik het niet slecht dat IPhone concurrentie krijgt.
Maar ik vind het er allemaal een beetje over gaan , de Yotaphone biedt nu zelf al een toestel met 2 schermen en dat vind ik persoonlijk een beetje veel van het goede.
Een GSM met 2 schermen, ik kan het mij niet inbeelden dat ik dat zou hebben.
Een IPhone is al lang modern en goed genoeg.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 07:31.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.