actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 9th May 2010, 20:51
Véronique.Segers Véronique.Segers is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2009
Locatie: Merksplas-Turnhout
Posts: 122
Bulgaren opgepakt voor skimming in Bredene

Bulgaren opgepakt voor skimming in Bredene

datum: 09/05/2010
bron: HLN.be


De politie heeft gisteren in Bredene twee Bulgaren opgepakt die een skimming aan het voorbereiden waren. Skimming is een praktijk waarbij op bankautomaten een klein apparaatje geplaatst wordt waarmee de magnetische strook van bankkaarten kan gekopieerd worden. Op die manier kunnen de daders geld van andermans rekening halen.

Het duo hield de bankkantoren op de Markt in Bredene nauwlettend in het oog en was duidelijk op verkenning uit. Ze werden voorgeleid bij de onderzoeksrechter met het oog op aanhouding. (belga/ep)


---------------------------

mening/evaluatie:

Door dit klein artikeltje heb ik weer 'heel' wat bijgeleerd. Van deze 'skimming' techniek had ik nog nooit gehoord. Nu vraag ik me natuurlijk wel af of we deze techniek op tijd kunnen opsporen zodat de skimming-daders onze magnetische strook niet kunnen kopiëren. Hoe ziet zo'n apparaatje er eigenlijk uit? Of is het te klein om het te kunnen zien? Ik ben benieuwd.
Meer informatie aub...
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 11:36.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.