actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > NASLAG > Focus op... > Islam > Islam en het westen
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 26th October 2015, 19:42
Ben.v*rlinden Ben.v*rlinden is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2015
Locatie: Merksplas
Posts: 69
Syriëstrijder Brian De Mulder is gesneuveld

De Antwerpse Syriëstrijder Brian De Mulder is vrijdag gesneuveld in Syrië. De familie ontving een bericht van zijn weduwe uit Syrië.

De weduwe van De Mulder maakte dit weekend bekend aan de familie dat De Mulder 'als martelaar gestorven is'. Hoe de twintiger precies om het leven is gekomen is nog niet duidelijk.

Brian De Mulder trok als Sharia4Belgium-lid begin 2013 naar Syrië. Hij had zich bekeerd tot de islam en radicaliseerde na contacten met de voormalige leider van Sharia4Belgium Fouad Belkacem. Brians moeder beschuldigde Fouad Belkaçem ervan hem daar toe aangezet te hebben.

bron: standaard.be 26/10/2015

eigen mening: Ik vind het geen goed nieuws uiteraard maar ik vind het nu ook niet echt mega erg. Zij keuze was om naar Syrië te trekken en hij wist de risico's. Ik vind wel dat we ergens deze jonge personen moeten beschermen om naar daar te trekken. Vaak word die keuze gemaakt zonder de risico's te weten. Bij De Mulder is het iets anders volgens mij omdat hij volgens wij wel duidelijk wist wat hem daar te wachten stond. Syrië is nu een veel te gevaarlijke plaats om te zijn. We moeten iedereen er tegen beschermen om er heen te gaan.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 15:07.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.