actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 14th November 2012, 09:50
J*nasHeyns J*nasHeyns is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2012
Locatie: Ravels
Posts: 70
Prins Filip met de dood bedreigd

Kroonprins Filip is vorige week, kort voor zijn bezoek aan Ieper op 11 november, met de dood bedreigd. De dader is intussen gevat.


In De Morgen bevestigt de Brusselse substituut Jean-Marc Meilleur dat het parket een onderzoek gestart is tegen de man. Meer info wil hij niet kwijt. "De politie heeft zeer goed werk geleverd", houdt ook paleiswoordvoerder Bruno Nève de Mevergnies zijn commentaar beperkt.

Extra beveiliging

Volgens de krant zouden de - naar verluidt erg gedetailleerde - bedreigingen aan de prins via mail verstuurd zijn, net voor hij een bezoek bracht aan Ieper. Het dreigingsniveau is daarop prompt verhoogd tot niveau drie. Filip kreeg extra beveiliging, paste zijn parcours aan en vertrok meteen na het officiële gedeelte, luidt het.

Nog volgens de krant zou de dader intussen geïnterneerd zijn. Er zou ook een psychiatrische expertise gevraagd zijn door het parket.

Bron: Gazet van antwerpen 14/11/2012
http://www.gva.be/nieuws/binnenland...d-bedreigd.aspx

Mening:

De zoveelste aanslag op Prins Filip door de jaren heen. Elke keer haalt het weer de krant en niet dat ik dit dan een relevant artikel vind. Wel vind ik het relevant dat mensen maar eens moeten weten dat dit echt niet hoort. Er zijn al genoeg terroristen in de wereld en men kan ze maar niet genoeg afschrikken. Wel vind ik het echt zeer dom van de krant om dit aandacht te geven en dan ook nog eens te zeggen welke dingen werden veranderd. Dit is ongeloofelijk dom. Zo weet de volgende precies at hij moet doen bij een aanslag.
__________________
Ik volg de actualiteit, maar volgt de actualiteit mij ook?
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 15:11.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.