actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 27th May 2007, 20:24
caroliencuypers caroliencuypers is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2006
Locatie: Ekeren
Posts: 98
sms over virus keldert prijs Chinese bananen!

Sms over virus keldert prijs Chinese bananen
Een gerucht dat per sms de wereld rond gaat, drukt de prijs van Chinese bananen enorm. Het sms'je beweert dat bananen van het eiland Hainan een virus bevatten dat lijkt op Sars. Die ziekte doodde wereldwijd honderden mensen. Dat meldt de BBC.

De Chinese Landbouwminister heeft al laten weten dat de beweringen nergens op gebaseerd zijn. De politie onderzoekt ondertussen waar het sms'je vertrokken is. Hainanbananen hebben het dit jaar zwaar te verduren. Eerder werd beweerd dat ze kankerverwekkend zouden zijn.

Chinese producten worden de laatste tijd sowieso met enige argwaan bekeken. Zo waren er eerder - niet bevestigde - berichten over vergiftigingen door Chinese tandpasta en dierenvoeding. (hln)


Als ik een sms zou krijgen over een virus die zich in bananen bevindt zou ik ook geen bananen kopen. Het lijkt stom, maar zoals hier uit het artikel blijkt zijn er meer mensen die er zo over denken.

Misschien een idee van de concurentie
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 27th May 2007, 20:37
Dennis Broos's Avatar
Dennis Broos Dennis Broos is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2006
Locatie: arendonk
Posts: 140
Ik zou niet de kerel willen zijn die dat berichtje rond gestuurd heeft, wordt een prijzige bedoeling
China is nu niet echt een van mijn favoriete landen als het komt op voeding, 9/10 dat het diertje nog half leeft al je het gaat opeten ik heb hier al enge verhalen over gehoord...
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 18:56.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.