actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > Human Interest > Sport
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 21st May 2018, 13:50
Stef.L*enaerts Stef.L*enaerts is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2016
Locatie: Koningshooikt
Posts: 65
Nainggolan stopt als Rode Duivel: “Het is nooit genoeg voor sommigen”

Radja Nainggolan stelt zich niet langer beschikbaar voor de Rode Duivels. Dat zegt hij zelf op zijn Instagram-pagina. Daarbij deelt hij meteen een steek uit naar Roberto Martinez, die hem niet selecteerde voor het WK. “Met veel pijn in het hart maak ik een einde aan m’n internationale carrière. Ik heb er altijd alles aan gedaan om er bij te zijn en België te vertegenwoordigen. Spijtig genoeg is dat ECHT niet goed genoeg voor sommige mensen... En vanaf vandaag zal ik de eerste supporter zijn.”

Nainggolan neemt die drastische beslissing nadat hij niet geselecteerd is voor het WK in Rusland. Bondscoach Roberto Martinez verklaarde die beslissing als een “tactische keuze”, omdat hij de middenvelder niet op zijn beste positie kan uitspelen bij de nationale ploeg. Het is voor Nainggolan duidelijk de druppel. “Jezelf blijven kan blijkbaar storen.”

Nainggolan speelde tot dusver 30 interlands voor de Rode Duivels, daarin maakte hij zes doelpunten. Het is niet de eerste keer dat Il Ninja zijn afscheid van de nationale ploeg aankondigt. Dat deed hij eerder al in gesprek met Het Nieuwsblad, na zijn niet-selectie voor de interlands tegen Gibraltar en Griekenland in augustus 2017. Op die beslissing kwam hij we snel terug.

Bron: De Standaard - 21/05/2018. Geraadpleegd via http://www.standaard.be/cnt/dmf20180521_03521876

Eigen mening: Hoewel de niet-selectie van Radja Nainggolan ergens te verwachten was, hoopte ik toch dat hij erbij zou zijn. Het was ook snel duidelijk dat ik niet de enige ben die dat deed. De boze en verontwaardigde reacties overheersten de sociale media en op de vraag onderaan het artikel (zie link) geeft 90 procent van de mensen aan dat de niet-selectie onterecht is. We zien Nainggolan graag spelen. Hij is ook gewoon een zeer goede voetballer. En we weten bovendien allemaal dat het écht niet over een zuiver 'tactische keuze' gaat ... Dat Nainggolan hierdoor ontmoedigt raakt, valt te begrijpen. Dit is een zeer jammere zaak.

Laatst aangepast door Stef.L*enaerts : 21st May 2018 om 13:57.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 19:15.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.