actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 24th March 2009, 11:38
Evy Witters Evy Witters is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2007
Locatie: Itegem
Posts: 94
Moeder sekste met 11-jarige vriendjes van dochter

Moeder sekste met 11-jarige vriendjes van dochter

Een moeder uit Clark County in de Amerikaanse staat Indiana is aangehouden omdat ze seks had met twee minderjarige jongens. Uit onderzoek blijkt dat Sheila Granger de vriendjes van haar dochter afnam. Met twee van hen, beiden 11 jaar, had ze ook seks. Hun relatie stopte net voor de dertiende verjaardag van de jongens.

De 33-jarige Granger bedreef de liefde met de jongens bij haar thuis of in haar kapsalon. De zaak kwam aan het licht toen de moeder van een van de jongens opmerkte dat hij steeds stiller werd. De kinderen hadden al die tijd hun mond gehouden omdat de vrouw had gezegd dat ze echt van hen hield, zelfs nog meer dan van haar eigen man.

Sheila Granger kocht de jongens ook voortdurend cadeautjes zoals kleren en videospelletjes.

Indien de 33-jarige moeder wordt veroordeeld, dan wacht haar een gevangenisstraf van minimaal twintig jaar. (ka)

Bron: Het Laatste Nieuws, 24 maart 2009
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 24th March 2009, 11:53
Evy Witters Evy Witters is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2007
Locatie: Itegem
Posts: 94
Sommige mensen zijn écht ziek.. Hoe kan je nu seks hebben met kinderen van 11 jaar :s ?? Zo'n mensen zou men moeten opnemen in een psychiatrie. En liefst nog voor ze zo'n erge dingen doen!

Ik denk dat de vrouw jaloers was op deze jongens, omdat ze goed konden opschieten met haar dochter. Toch is dit geen normale reactie! Ze had deze jongens volledig in haar macht, anders zouden ze niet zo naďef zijn.. Als kind zou je zoiets onmiddelijk tegen je ouders moeten kunnen zeggen. Oké, ik kan wel begrijpen dat die kinderen zich misschien schaamden, en dat ze die vrouw niet wilden verraden. Ze 'hield' immers van hen.. Misschien kregen deze kinderen thuis weinig liefde, en voelden ze zich bij deze vrouw wél graaggezien? Toch vind ik het maar raar dat die vrouw zolang haar 'zinnetje' heeft kunnen doen. Ik zou denken dat je dit als moeder ziet aan je kinderen. Zeker als die kinderen met nieuwe kledij en speelgoed thuiskomen. Gelukkig was dit bij die éne jongen het geval, en heeft men die vrouw eindelijk kunnen stoppen. Ze verdient het om gestraft te worden, zoiets doe je gewoon niet!
Met citaat antwoorden
  #3  
Oud 24th March 2009, 15:10
wim leenaerts's Avatar
wim leenaerts wim leenaerts is offline
Prime Integrator
 
Geregistreerd op: Nov 2004
Locatie: Beerse city
Posts: 1,633
Een krantenkop met het 'werk'woord 'seksen' erin kan alleen maar uit het laatste nieuws komen
__________________
"De jeugd van tegenwoordig houdt alleen maar van luxe, heeft slechte manieren en veracht de autoriteit.
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -
Met citaat antwoorden
  #4  
Oud 24th March 2009, 20:49
Karen 01 Karen 01 is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2007
Locatie: Emblem (Ranst)
Posts: 112
Ik ben het volledig met Evy eens.
Als je zoiets doet, ben je ziek! De vrouw moet zeker ook gestraft worden voor wat ze gedaan heeft. Ik kan er echt niet bij!
Waarom doe je zoiets? Misschien is het zoals de Evy zegt inderdaag uit jaloezie maar dan ben je al niet meer ziekelijk jaloers volgens mij. Dan gaat het nog verder.
Het is goed dat het uigekomen is, beter laat dan nooit natuurlijk maar voor de jongens zal het altijd te laat zijn. Verwerk zulke dingen maar eens als 13 jarige knaap.
Met citaat antwoorden
  #5  
Oud 25th March 2009, 09:35
Jente Brughmans Jente Brughmans is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Feb 2009
Locatie: Brecht
Posts: 29
Zij heeft dan zelf kinderen en zou moeten beseffen dat zoiets totaal ongehoord is. Hoe haalt ze het in haar hoofd?
Die jongens hun leven is voor een stuk om zeep. Zo'n trauma dragen ze de rest van hun leven mee.
En dan schrijft de krant als ze veroordeeld wordt. Sheila zal wel veroordeeld worden en hopelijk voor een lange tijd. Die kinderen moeten nog aan hun pubertijd beginnen. Als besluit denk maar aan Dutroux en Sabine Dardenne. Zij was ook maar 12 jaar toen ze misbruikt en verkracht werd door Dutroux. Het leven slaat weer een mal figuur!
Met citaat antwoorden
  #6  
Oud 27th March 2009, 14:42
jo.guns jo.guns is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2007
Locatie: Vosselaar
Posts: 139
Verschrikkelijk!! Hoe moet het nu verder met het leven van de kinderen? Waarschijnlijk vergeten ze dit nooit meer en wordt het moeilijker en moeilijker om nog iemand in hun eigen omgeving te vertrouwen. Zeker op deze leeftijd is het moeilijk om dit ooit te kunnen vergeten. Het is te hopen dat de ze hier "snel" over kunnen geraken en er niet te veel aan over houden.
Hopelijk krijgt de vrouw een straf die erg genoeg is zodat ze zulke dingen gewoon vermeden kunnen worden.
Met citaat antwoorden
  #7  
Oud 29th March 2009, 15:07
Jolien Willems Jolien Willems is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2008
Locatie: herentals
Posts: 147
Dit is echt zo ziek!!!
Ik kan er totaal niet bij hoe je dit kan? De vrouw is 3x zo oud als de jongens. Probeer dit als jonge puber maar eens te verwerken. De vrouw had deze jongens inderdaad helemaal in haar macht en kon simpelweg haar zin doen met deze jongens.
Gelukkig is het uitgekomen wat deze vrouw deed met de jongens, anders waren er misschien/ waarschijnlijk wel meer slachtoffers gevallen.

En een straf van 20 jaar cel? Dat vind ik zelfs persoonlijk nog te weinig!
Met citaat antwoorden
  #8  
Oud 2nd April 2009, 11:43
s5052345's Avatar
s5052345 s5052345 is offline
Sven Raymaekers
 
Geregistreerd op: Sep 2007
Locatie: Tessenderlo
Posts: 74
Woow, waar ben je mee bezig??! Gewoon eens even 5 minuten nadenken over waar je aan begint he zeg! Die vrouw van 33 moet nu toch wel zelf beseffen dat een relatie met 11-jarigen gewoonweg niet kan en gestoord is! Hoe diep kan je zitten als je grijpt naar jongens van zo'n leeftijd? Onschuldige jongetjes zo kapotmaken omdat ze goed met je dochter overeenkomen...
What the hell is this world coming to...
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 01:52.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.