actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 13th December 2016, 13:45
Thomas v*eten Thomas v*eten is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2016
Locatie: Turnhout
Posts: 26
Nieuwe Slip Stopt Vervelend Ongemakje

Je oma zal het je deze kerst wellicht niet cadeau doen, toch kan hij tijdens het kerstfeest misschien wel handig zijn: de Eletrunks-onderbroek. Dankzij de boxershort hoef je niet meer met je hand je broek in te duiken om hém goed te leggen.

Vervelend! Je voelt het jeuken maar bent op je werk of op een familiefeest. Veel mannen kunnen het dan toch niet laten om even met de hand hun geslachtsdeel goed te leggen. Voor sommigen wordt dat nu mogelijk verleden tijd met de Eletrunks-onderbroek.

Hoe werkt het? Je edele delen gaan in een houdertje, dat wordt gescheiden van je benen. Wanneer je hem wat moet rechtzetten, gebruik je de ‘Lifter’, een koordje dat vertrekt van de heupband tot het einde van het dragertje en je mannelijkheid kan oplichten. Helemaal onopvallend zal het wellicht niet zijn, maar het kan wel hygiënischer overkomen voor omstaanders.


Bedenker Michael Walker kwam op het idee toen hij door Zuid-Amerika trok. “Pas toen realiseerde ik me hoe oncomfortabel elke type van mannenondergoed is. Net over de grens met Colombia bedacht ik het idee voor Eletrunks”, vertelt Walker aan Mashable.

Het ondergoed is momenteel beschikbaar in vijf kleuren en kost een goeie 26 euro.
bron: http://nieuws.vtm.be/moet-je-zien/2...elend-ongemakje
eigen mening: Ik vind dit een beetje overdreven. Als je jeuk hebt dan moet je gewoon krabben. Je moet geen onderbroek van 26 euro gaan kopen gewoon zodat je on opgemerkt aan je edelen delen zou kunnen krabben of goed kunnen steken. Het is toch menselijk als je jeuk hebt of dat je edelen delen niet goed zit. Ik zou deze onderbroek nooit van mijn leven kopen. Ik vind het niet super storend als iemand zijn edelen delen goed legt, ik kijk gewoon weg als hij dit doet en maak er voor de rest ook geen probleem van.

Laatst aangepast door Thomas v*eten : 13th December 2016 om 13:52.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 19:35.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.