actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 3rd November 2015, 13:43
Djordy H*ysmans Djordy H*ysmans is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2015
Locatie: Dessel
Posts: 25
Ronny Mosuse: de verborgen geschiedenis van mijn vader

De reportage gaat over een reporter van koppen die opzoek gaat naar de geschiedenis van zijn vader. In het begin van de reportage haalt hij aan dat hij weinig wist over het land waar zijn vader vandaan kwam: Congo. Hij vraagt zich in de reportage af waarom men tijdens de geschiedenislessen zo kort is blijven stilstaan bij Congo. De kolonisatie van Congo is toch een grote gebeurtenis in de geschiedenis van België.

link:http://www.een.be/programmas/koppen...-van-mijn-vader

eigen menig: Ik vind het persoonlijk een zeer mooie reportage. Het gaat niet alleen om een man die op zoek is naar de historie van zijn vader. Het gaat ook over de betekenis van onderwijs. Specifiek over het geschiedenisonderwijs. Er wordt in de reportage gezegd waarom het onderwijs zo belangrijk is. Ik vond dat vooral het interessantste aan de reportage. Er worden redenen gegeven waarom onderwijs zo maatschappelijk relevant is. Waarom wij als toekomstige leerkrachten er moeten zijn.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 23:04.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.