actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Politiek
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 4th October 2016, 09:40
Elias.H*es Elias.H*es is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2014
Locatie: Meerhout
Posts: 74
Wikileaks-stichter Assange komt met 'onthulling over Hillary Clinton'

Julian Assange, de stichter van de klokkenluiderswebsite Wikileaks, houdt dinsdag een videoconferentie in Berlijn. Naar verluidt gaat de Australiër documenten publiceren die het einde zouden kunnen betekenen voor de kandidatuur van Hillary Clinton.

Vorige maand vertelde Julian Assange tegenover de Amerikaanse zender Fox dat hij over documenten beschikt die de campagne van de Democratische presidentskandidate Hillary Clinton schade zouden toebrengen en dat hij weldra enkele ‘teasers’ zou loslaten.

Maandag heeft de niet altijd even betrouwbare website truepundit.com bericht dat Clinton in november 2010, toen zij nog minister van Buitenlandse Zaken was, op een vergadering met haar staf zou hebben voorgesteld een aanval met een drone op Assange te lanceren. Bedoeling was het te grabbel gooien van de diplomatieke communicatie te voorkomen.

Eerst werd aangekondigd dat Assange een ‘balkontoespraak’ zou houden in Londen, maar uit veiligheidsoverwegingen vindt de videoconferentie plaats in Berlijn.

04/10/2016
http://www.standaard.be/cnt/dmf20161003_02499544
De Standaard

Eigen mening:
Dat Hillary Clinton enkele misstappen genomen heeft, is algemeen bekend en toegegeven door de presidentskandidate herself. Zo heeft ze zich een beetje ingedekt over de feiten van haar gelekte mails. Toch heb ik nog het gevoel dat er iets groters aan de hand is dat het daglicht niet mag zien. Dat klokkenluider Assenge dreight documenten te publiceren dat haar kandidatuur teneinde kan brengen, is erg verontrustend. Zou het waar zijn? Is er veel meer aan de hand dat we niet mogen weten? Zo ja, is Clinton het waard om een van de machtigste personen van de wereld te worden? Die vragen rijzen in me op na het lezen van dit artikel. Veel mensen beweren dat de presidentsverkiezezing in Amerika gelijkt op het kiezen tussen de pest en cholera en ik ga dat nog bijna geloven ook. Mocht het werkelijk zo zijn dat Assenge haar kandidatuur teniet kan doen door het lekken van documenten, ben ik een beetje bang hoe het kan dat zo iemand zo ver kan geraken voor het presidentschap.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 20:24.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.