actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Politiek
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 12th May 2010, 23:18
jessica.mink jessica.mink is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2009
Locatie: Laakdal
Posts: 45
Bill Clinton verkoopt zichzelf om Hillary's schuldenput te dempen

Bill Clinton verkoopt zichzelf om Hillary's schuldenput te dempen

Voormalig Amerikaans president, Bill Clinton, biedt zichzelf te koop aan om de schuldenput van zijn vrouw Hillary te dempen. Staatssecretaris Hillary Clinton stak zich diep in de schulden voor haar campagne in de running naar het Witte Huis in 2008. Ze moest de kandidatuur van de Democraten toen nipt aan huidig president Barack Obama laten.

"Wat zou je ervan zeggen om naar New York te komen en de dag met mij door te brengen?", vraagt Bill Clinton in zijn e-mail aan mogelijke geldschieters, zo meldt de New York Post. "De campagne van Hillary is nog altijd niet helemaal afbetaald en ik weet dat ze zelf niks liever wil. Kom jij over de brug om haar een laatste keer te helpen?"

De schuldenberg die Hillary Clinton naliet, liep op tot 20 miljoen euro, waarvan ongeveer de helft een persoonlijke lening betrof, die ze nooit te boven kwam. (jv)

12/05/10 13u39
bron:www.hln.be

Mijn mening:
Ik vind het mooi dat Bill Clinton zichzelf wil verkopen om de schulden van zijn vrouw te helpen afbetalen. Dit wil och wel zeggen dat hij zijn vrouw heel graag ziet. Het is voor Hillary te hoen dat er verschillende geldschieters zijn om de schuldenberg van haar te verminderen. uiteindelijk is 20 miljoen euro wel heel veel. De geldschieters zullen dan ook met een heel hoog bedrag moeten komen.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 04:23.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.