actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Politiek
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 3rd December 2015, 20:30
Aline.V*rmeiren Aline.V*rmeiren is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2015
Locatie: Oostmalle
Posts: 30
Amerikaanse leger zet de deur open voor alle vrouwen

Het Amerikaanse leger heeft een historische beslissing genomen: alle vrouwen, zonder enige uitzondering, worden voortaan toegelaten in het leger. Dat geldt voor alle geledingen, zoals ook de elite-eenheden. Dat heeft minister van Defensie Ashton Carter donderdag bekendgemaakt.


Carter benadrukt wel dat de vrouwen toegelaten worden tot alle eenheden als ze voldoen aan alle voorwaarden die vereist zijn voor de post. Hij alludeerde daarbij onder meer op “fysieke capaciteiten”.

Eigen mening:
Ik vind het een moedige, maar goede beslissing van het Amerikaanse leger om vrouwen toe te laten. Vrouwen hebben andere inzichten en capaciteiten dan mannen, dat het leger alleen maar een sterker team kan maken. Ik vind het wel moedig, omdat er natuurlijk ook dingen aangepast moeten worden. Sommige vrouwen zullen ook minder goed tegen de harde aanpak kunnen, en ik weet niet of het leger van plan is om zich hierin aan te passen. Het zal misschien iets lastiger worden om vrouwen op te leiden, maar als dit lukt kan het het leger alleen maar ten goede komen.

Bron:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20151203_02002777
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 15:41.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.