actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > MILIEU / GEZONDHEID / MENSENRECHTEN > Voedsel/Voeding
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 25th November 2014, 23:41
Lissa V*rvoort Lissa V*rvoort is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2014
Locatie: Westerlo
Posts: 20
Coca-Cola brengt melk op de markt

Omdat melk best wat voedzamer en gezonder mag zijn voor Coca-Cola brengt het binnenkort zelf melk op de markt. De Coca-Cola-melk zal 50 procent meer proteďnen en calcium bevatten, maar zal ook dubbel zoveel kosten als gewone melk.


Coca-Cola zal de speciale melk op de markt brengen onder de naam 'Fairlife'. Een Fairlife-woordvoerder zegt dat het drankje een antwoord biedt op de vraag naar betere en voedzamere producten. "Fairlife biedt de consument duurzame zuivel en kan de zuivelindustrie omgooien", klinkt het.

Een hippe marketingcampagne moet de Amerikaan alvast warm maken voor het drankje.

Voorlopig wordt de Coca-Cola-melk enkel in de VS verspreid, het is niet duidelijk of en wanneer het product tot bij ons geraakt. Staat u te springen voor 'Melk 2.0' van Coca-Cola of vindt u gewone melk al meer dan lekker en gezond genoeg?

Bron: HLN
http://www.hln.be/hln/nl/33/Fit-Gez...-de-markt.dhtml

eigen mening:
Ik vind het raar dat cola met dit idee op de markt komt omdat zij alom bekend zijn om hun suikerdrank. Het gaat ook dubbel zo duur zijn als gewone melk daarom denk ik niet dat dit product gaat aanslaan.
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 22nd December 2014, 19:44
S*EVEN.BRUYNSEELS S*EVEN.BRUYNSEELS is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2012
Locatie: Westerlo
Posts: 98
Ik vind het inderdaad ook vreemd. Ik heb er ook heel wat vragen bij. Welke gevolgenzal dit hebben voor de boeren, die het nu al slecht hebben? De melk zal voedzamer zijn, maar zal ze ook meer caloriën bevatten? Ik vind het allemaal een beetje vaag en ik vraag me wel af of het echt zover zal komen.
Met citaat antwoorden
  #3  
Oud 23rd December 2014, 18:11
Sofie.DeWolf Sofie.DeWolf is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2011
Locatie: Nijlen
Posts: 1,020
Coca-Cola melk?

Net zoals de vorige reacties al beschreven zullen er veel mensen zijn die raar kijken naar het idee van Coca-Cola. Ik vind het zelf ook een vreemd idee. De gezondste melk is in mijn ogen nog steeds de melk die recht vanuit de koe komt. Melk dat je koopt in de supermarkt is ook lekker en gezond. Het is in mijn ogen nutteloos dat Coca-Cola dit probeert omdat het een ongezond imago heeft. Het valt nog af te wachten hoe Amerikanen zullen reageren op het nieuwe idee. Als het negatief uitdraait zal de Coca-Cola melk niet geďntroduceerd worden in België en moeten wij er ons verder geen zorgen over maken. Als het positief uitdraait en de melk komt naar Europa, dan valt het nog af te wachten wat dit zal betekenen voor de plaatselijke boeren die hun gezonde en verse melk op de markt willen brengen. Ik sta er in ieder geval niet voor te springen.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 23:08.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.